واليبال قهرمانى مردان آسيا ٢٠١٧- اندونزى؛

آقچه‌لی آمد و خوش‌درخشید/ رسول امتیازآورترین بازیکن دیدار با استرالیا شد

پشت خط زن تیم ملی والیبال امید ایران عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار با استرالیا را به خود اختصاص داد.

آقچه‌لی آمد و خوش‌درخشید/ رسول امتیازآورترین بازیکن دیدار با استرالیا شدبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان تیم ملی والیبال امید ایران در جدال برای کسب عنوان پنجم تا هشتمی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، به مصاف تیم ملی والیبال استرالیا رفت که این مسابقه در پایان با نتیجه 3 بر 2 به سود تیم ملی امید کشورمان به پایان رسید.

در پایان این مسابقه رسول آقچه لی، پشت خط زن تیم ملی والیبال امید ایران توانست 24 امتیاز به تنهایی کسب کرده و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص بدهد. پس از وی در تیم ایران سلیم چپرلی به تنهایی 15 امتیاز به دست آورد و دومین بازیکن پرامتیاز ایران شد.

در طرف مقابل و در تیم استرالیا هم لینکولن ویلیامز توانست به تنهایی 19 امتیاز برای تیمش کسب کرده و امتیازآورترین بازیکن تیمش لقب بگیرد.

نوزدهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا، از دوم مرداد ماه آغاز شده است و تا دهم مرداد ماه ادامه خواهد داشت. 16 تیم در این دوره از مسابقات شرکت کرده‌اند و تیم ملی زیر 23 سال ایران به منظور کسب تجربه به نمایندگی از کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کرده است.

انتهاى پيام/

آقچه لی امتیاز آور ترین بازیکن شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایمان
۲۰:۴۰ ۰۹ مرداد ۱۳۹۶
دمش گرم
آخرین اخبار