کمبود پزشک متخصص در استان ایلام

مدیر بیمه درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: نبود پزشک متخصص از مشکلات درمان تامین اجتماعی ایلام است.

کمبود پزشک متخصص در استان

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،کریم لاله‌ماژین از کمبود پزشک متخصص در استان و به ویژه شهر ایلام خبرداد.

لاله ماژین اعلام کرد:کمبود پزشک بیهوشی و رادیولوژی از مشکلات اساسی سازمان تامین است. بر این اساس سازمان سعی در ایجاد تفاهم نامه‌ای با دانشگاه علوم پزشکی به صورت مکتوب و استانی بر حسب شرایط مناطق محروم دارد از آنجایی که پزشک متخصص رادیولوژی در ایلام محدود به چند پزشک خانم بوده که در مطب شخصی مشغول به فعالیت هستند و سازمان سعی در پرداخت مبالغ ویژه برای تقبل سمت مسئولیت فنی رادیولوژی را داشت که متاسفانه مورد قبول قرار نگرفت.

وی اضافه کرد: در بحث پزشک بیهوشی نیز بحث به همین منوال است و پزشک بیهوشی دانشگاه که به صورت استخدامی همکاری می‌کرد به دلیل غیر بومی بودن حاضر به ادامه همکاری نبود.

مدیر بیمه درمان تامین اجتماعی ایلام گفت: ردیف استخدامی سازمان برای پزشک بیهوشی اطفال و زنان وجود دارد که پزشکان می‌توانند در استخدام سازمان باشند.

لاله‌ماژین اظهار کرد: بسیاری از پزشکان طرحی از همکاری با سازمان ابراز خرسندی و تمایل را داشته‌اند که با ممناعت دانشگاه علوم پزشکی روبه رو شده‌ایم و امیدوارم با عقد تفاهم نامه‌ای بتوان پزشکانی که خارج از فعالیت در دانشگاه زمان لازم را دارند در ساعات آزاد در تامین اجتماعی فعالیت کنند.

انتهای پیام/اس

مشکل تامین اجتماعی نبود پزشک متخصص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.