همدان؛

منزل جانباز هشت دفاع مقدس همدانی میزبان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)

به‌مناسبت دهه کرامت خادمان بارگاه نورانی علی بن موسی الرضا(ع) صبح امروز در منزل جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس سردار سرافراز میرزا محمد سلگی حضور پیدا کردند.

منزل جانباز هشت دفاع مقدس همدانی میزبان خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت الاسلام محمد الهی خراسانی مبلغ کاروان خادمان امام رضا(ع) در این دیدار گفت: سردار سلگی شخصیتی است که می‌توانست امروزه دست از فعالیتهای مختلف کشیده و خانه‌نشین باشد اما احساس مسئولیت سبب شد وی همچنان در عرصه‌های مختلف نظام جمهوری اسلامی ایران در حال خدمت باشد.

الهی خراسانی با اشاره به اینکه  جانبازان ویادگاران دفاع مقدس امروز مسئولیت سنگینی به عهده دارند ادامه داد :علاوه بر بازگویی و بیان خاطرات دفاع مقدس بایدها و نبایدهای دوران حاضر را نیز برای مردم به عنوان الگویی مؤثر تبیین کنند.

وی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس، جنگ سخت بودو امروز ما در میدان جنگ نرم هستیم که مشکلتر ازجنگ سخت است، افزود. امروز نگهداری ارزشها و آرمان‌های انقلاب اسلامی نوعی جهاد است و سردارانی نظیر سردار سلگی در زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب جهاد می‌کنند.

سردار میرزا محمد سلگی نیز در این برنامه با اشاره به اینکه خاطرات دفاع مقدس بسیار ارزشمند و برجسته است گفت: دفاع مقدس در کشور ما گنج و برای دشمنان رنج محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری در بیانات خود می‌فرمایند که دفاع مقدس برای ایران گنج بزرگی محسوب می‌شود که باید به استخراج ارزش‌ها از درون این گنج بپردازیم.

سلگی بیان داشت: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی دفاع مقدس گنج بزرگی به دلیل حقانیت نظام جمهوری اسلامی ایران برای کشور است  چرا که خداوند در هشت سال دفاع مقدس با ما بود.

خادمان بارگاه ملکوتی امام هشتم(ع) شب گذشته همراه با پرچم متبرکه برای هفتمین سال متوالی در دهه کرامت برای حضور در برنامه‌های گوناگون وارد استان همدان شدند . 

پنج نفر از خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع)، مبلغ کاروان خادمان وسرپرست دفتر آستان قدس رضوی در استان همدان در منزل این جانبازحضورداشتندکه در این دیدار یکی ازخادمان به قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) ،مدیحه‌سرایی و خواندن چند بیت شعر در وصف امام هشتم(ع) پرداخت.

گفتنی است : سردار میرزا محمد سلگی راوی کتاب "آب هرگز نمی‌میرد"  است که به قلم نویسنده نام آشنا سردار حمید حسام به رشته تحریر در  آمد و مورد عنایت و تغریظ مقام معظم رهبری قرار گرفت.

انتهای پیام/ج

خادمان بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) مهمان جانباز همدانی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.