سمنان;

اختصاص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان سمنان به پدافند غیرعامل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان از تخصیص یک‌درصدی اعتبارات دستگاه‌های دولتی این استان به پدافند غیرعامل خبر داد و گفت : پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین ابزارهای دفاعی کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد همتیان معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان در دومین جلسه کمیته پدافند غیرعامل استان سمنان گفت: پدافند غیرعامل یکی از مهم‌ترین ابزارهای دفاعی کشور است که باید برای مقابله با انواع هجمه‌های دشمن آن را حفظ کنیم.

 

وی با اشاره به تخصیص یک درصد از اعتبارات دستگاه‌های دولتی استان سمنان به پدافند غیرعامل افزود: دوره‌های آموزشی ویژه پیشگیری از حملات سایبری یکی از مهم‌ترین اقدامات اولویت‌دار کمیته پدافند غیرعامل استان سمنان به شمار می‌رود.

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان تصریح کرد: تأمین مولدهای برق اضطراری یکی دیگر از اقدامات مهم کمیته پدافند غیرعامل استان سمنان است.

 

وی تصریح کرد: تاکنون 19 مولد برق برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان سمنان پیش‌بینی‌شده که با مدیریت جهادی تا پایان سال 96 تکمیل این طرح در دستور کار دولت قرار دارد.

 

همتیان با تأکید بر لزوم ارتقا سطح اطلاعات سایبری اذعان کرد: در دو ماه اخیر بزرگ‌ترین حملات سایبری باج افزار «واناکرای» و اخیراً باج افزار «پتیا» در جهان به وقوع پیوسته که کشورهای مختلف را درگیر این حملات کرده است.

 

وی با بیان اینکه فراگیری اطلاعات لازم دراین‌باره و انتقال و آموزش آن در بین تمام کارمندان دستگاه‌های اجرایی استان سمنان در دستور کار قرار گیرد، افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف به همکاری با این کمیته هستند و باید برای ارتقا سطح پدافند غیرعامل استان تلاش کرد.


انتهای پیام / ه


پیش بینی 19 مولد برق برای فرمانداری‌ها و بخشداری‌های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار