قطر گزارش‌های منتشر شده در مورد اظهارات سفیر این کشور در روسیه را رد کرد

قطر گزارش‌های منتشر شده درباره اینکه سفیر این کشور خبرنگاران روس را به دریافت رشوه از عربستان سعودی متهم کرده است ، رد کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، سفارت قطر در روسیه و مدیرعامل شبکه الجزیره گزارش های منتشر شده را در یک پایگاه اینترنتی جعلی مبنی بر اینکه سفیر قطر ، خبرنگاران روس را به دریافت رشوه از عربستان سعودی متهم کرده است ، رد کردند.
 
این گزارش در ادامه افزود: این پایگاه اینترنتی جعلی به گونه ای طراحی شده بود که به نظر برسد شبکه الجزیره با پخش گزارش هایی مبنی بر اینکه محمد عطیه سفیر قطر در روسیه خبرنگاران شبکه راشاتودی و خبرگزاری های ریانووستی و ایتارتاس را به دریافت رشوه 600 میلیون روبلی (9 میلیون و 980 هزار دلاری ) از سفیر عربستان سعودی متهم کرده است تا گزارش های منفی درباره کشورش منتشر نکنند. اما سفارت قطر در روسیه گزارش های منتشر شده در این خصوص را رد کرد و آنها را ساختگی نامید.
 
یاسر ابو هلاله مدیر عامل شبکه الجزیره نیز گفت: این نخستین بار نیست که مصاحبه ها، مقالات، عکس ها یا ویدئوها به گونه ای جعل می شود که به نظر برسد شبکه الجزیره آن را تهیه کرده است.
 
وی افزود: اما این بار این پایگاه اینترنتی جعلی به همراه گزارش منتشر شده در آن به گونه ای طراحی شده بود که هرکسی را فریب می داد و پی بردن به آن به دقت بسیار بالایی نیاز داشت.
 
انتهای پیام/

 

قطر از ساختگی بودن اظهارات سفیر این کشور در روسیه خبر داد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار