ساری؛

اجرای ۲۲ طرح اشتغال برای مددجویان نوشهری

۲۲ طرح اشتغال سه ماه امسال برای مددجویان شهرستان نوشهری اجرا شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  بهرام کیاکجوری، مدیر کمیته امداد نوشهر با اشاره به اینکه طرح‌های اشتغال در بخش‌های کشاورزی، دامپروری، صنعتی و معدنی و خدمات برای مددجویان اجرا شد، گفت: ۶۰ درصد طرح‌های اشتغال برای زنان سرپرست خانوار تحت حمایت کمیته امداد در شهرستان نوشهر اجرا شد.


وی با بیان اینکه توجه به ظرفیت‌ها و توانایی‌های خانواده‌های تحت حمایت از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: این نهاد امکانات خود را در زمینه‌های فکری و فرهنگی و معیشتی خانوار‌های تحت پوشش بکار گرفته است.


مدیر کمیته امداد نوشهر با اشاره به ارائه آموزش‌های فنی وحرفه‌ای به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان گفت: ۱۶۸ نفر از مددجویان از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در بخش‌های صنایع دستی، دامپروری، صنعتی و معدنی و خدمات بهره‌مند شدند.


کیا کجوری گفت: هدف از ارائه این آموزش‌ها ارتقا آگاهی‌ها ودانش فنی و حرفه‌ای مددجویان، مهارت آموزی دانش آموزان دوره دبیرستان، مهارت آموزی فرزندان مددجو بازمانده از تحصیل، آماده سازی نیروی کار ماهربرای واحد‌های تولیدی وخدماتی وفراهم کردن بستر لازم برای ایجاد انگیزه در کار فرمایان و کار آفرینان برای بکار گیری مددجویان بوده است.


چهار هزار ۵۹۸ نفر تحت حمایت کمیته امداد نوشهر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.


انتهای پیام/آ


ایجاد اشتغال برای مددجویان نوشهری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار