موسوی‌لارگانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

کابینه‌ای سیاست‌زده نمی‌تواند جوابگوی مطالبات مردم باشد

نماینده مردم فلاورجان گفت: اعضای هیأت دولت نباید سیاست‌زده باشند، کارها را رها کرده و به دنبال مسائل سیاسی بروند.

کابینه‌ای سیاست‌زده نمی‌تواند جوابگوی مطالبات مردم باشدسید ناصر موسوی‌لارگانی نماینده مردم فلاورجان در گفت وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون سهم‌خواهی برخی افراد و جناح‌ها از کابینه دوازدهم اظهار داشت: رئیس جمهور اگر به دنبال آن است که مشکلات دولت یازدهم در دولت جدیدش تکرار نشود و از نارضایتی‌های موجود بکاهد نباید به این سهم‌خواهی‌ها در انتخاب وزرا توجه کند.

 وی با تأکید بر اینکه اعضای هیأت دولت باید توانمند باشند، گفت: مسئله حائز اهمیت دیگر این است که اعضای کابینه نباید افرادی سیاست‌زده باشند یعنی کارشنان را رها کنند و به دنبال مسائل سیاسی بروند چراکه کسی که سیاست‌زده باشد آن طور که باید و شاید نمی‌تواند جوابگوی مطالبات مردم باشد.

توان جسمی یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب وزرا است

نماینده مردم فلاورجان با تأکید بر ضرورت جوان‌گرایی در دولت دوازدهم تصریح کرد: توان جسمی یکی از فاکتورهای مهم برای انتخاب وزرا است چرا که یک وزیر مانند یک کارمند نیست که  ساعت 8 سرکار برود و ساعت 2 بعدازظهر هم کارش تمام شود بلکه باید به حدی توان داشه باشد که بعضی مواقع و به ویژه در سفرهای کاری توانایی فعالیت شبانه‌روزی داشته باشد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه ما جوانان توانمند و نخبه زیادی در کشور داریم، متذکر شد: همان طور که در اوایل انقلاب و به ویژه در زمان جنگ به جوانان بها داده شد و آنها به خوبی توانستند از پس مشکلات کشور برآیند در این دوره هم باید به جوانان  مسئولیت‌های خطیر و اجازه کسب تجربه کافی داد.

وی افزود: همه کسانی که امروز وزرای سه دوره‌ای یا نماینده چند دوره‌ای هستند از بدو خلقت که تجربه نداشته‌اند بلکه با آزمون و خطا و به مرور تجربه کسب کردند و این مسئله در این برهه هم باید مورد توجه قرار گیرد.

نماینده مردم فلاورجان با بیان اینکه هیچ یک از وزرای دولت یازدهم نتوانستند به طور کامل عملکرد رضایت ‌بخشی از خود بر جای بگذارند، خاطرنشان کرد: شاید در مجموع 30 درصد از وزرای دولت یازدهم عملکرد قابل قبولی داشتند اما مابقی وزرا عملکرد مطلوبی نداشتند و بهتر است در دولت جدید تغییر کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۶ ۱۱ مرداد ۱۳۹۶
دمت گرم که حرف دل مردم رازدی
آخرین اخبار