یزد؛

ایجادکانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد

کانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد ایجاد می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛   سعید زارع دبیر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد  از راه‌اندازی کانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد.

 زارع در نشست خبری با اصحاب رسانه یزد، با اشاره به اینکه برنامه‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول سال انجام می‌شود، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های این شورا در هفتم تیر سالروز ترور شهید بهشتی است که هفته منتهی به آن به عنوان هفته حقوق بشر آمریکایی نام‌گذاری شده است.

وی با بیان اینکه این نام‌گذاری از سوی مقام معظم رهبری بوده، خاطرنشان کرد: یکی از رسالت‌هایی که خبرنگاران نه تنها در این هفته بلکه در طول سال دارند، این است که ماهیت اصلی آمریکا و دروغ‌هایی که در ارتباط با حقوق بشر ارائه می‌کنند را به مردم معرفی نمایند.

قائم مقام رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای برگزاری مراسم‌های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران، گفت: به یاری خدا پس از 40 سال از پیروزی انقلاب، ما هر روز شاهد موفقیت روز افزون انقلاب اسلامی ایران هستیم.

زارع تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و هدایت‌های امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، ایران اسلامی در ناامن‌ترین منطقه جهان، به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای دنیا شناخته می‌شود.

وی از تشکیل مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یزد خبر داد و گفت: این مجمع متشکل از مدیران کل یا نمایندگان تام‌الاختیار ادارات و در راستای برگزاری هرچه بهتر و بیشتر برنامه‌های ملی و مذهبی در استان یزد فعالیت می‌کند.

دبیر ستاد مراسمات ملی مذهبی یزد دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، تبیین ماموریت‌ها و اهداف شورای هماهنگی در خطبه‌های نماز جمعه توسط ائمه جمعه، سخنرانی رئیس شورا پیش از خطبه‌های نماز جمعه یزد را از جمله برنامه‌های سال‌روز تاسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

زارع با تاکید بر ضرورت حضور خبرنگاران و عکاسان در مراسم‌های ملی و مذهبی مختلف و پوشش رسانه‌ای این مراسم‌ها، از راه‌اندازی کانون خبرنگاران شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد.

انتهای پیام/ی

تشکیل مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دریزد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار