یزد؛

برگزاری 50 پایگاه اوقات فراغت در یزد

50 پایگاه اوقات فراغت، هسته و بوستان فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد از برپایی بیش از 50 پایگاه اوقات فراغت، هسته و بوستان فرهنگی توسط سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد خبرداد.

حجت الاسلام  حسینی کوهستانی افزود : برنامه اوقات فراغت سازمان تبلیغات اسلامی استان یزد در دو رده سنی بزرگ‌سالان و نوجوانان تابستان امسال برگزار ‌شده است.

وی بابیان اینکه برنامه‌های اوقات فراغت به مدت 40 روز ادامه دارد افزود : کلاسهای اوقات فراعت با استفاده از اساتید و مبلغان دفتر تبلیغات قم بصورت رایگان برگزار ‌شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد بابیان اینکه این کلاسها با 100میلیون ریال بودجه برگزار می شود ادامه داد: پایگاه های اوقات فراغت، مربوبط به بوستان معرفت است که برپا ‌شده است و شامل کلاس‌های مختلف آموزشی، اخلاقی، نهج‌البلاغه و فرهنگی هنری است.

وی با بیان اینکه 25روحانی در این زمینه همکاری خواهند کرد یادآور شد: دراین طرح پیش‌بینی می‌شود تعداد شرکت‌کنندگان به یکهزار و500نفر برسد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی یزد از شرکت 91نفر از دانش آموزان صدرای استان یزد در کنکور سراسری خبرداد و خاطرنشان کرد:سال گذشته 108نفر درکنکور سراسری شرکت کردند و تمام این تعداد درکنکور سراسری در رشته های مختلف قبول شدند و در دانشگاههای مختلف کشور از جمله دانشگاههای امام صادق (ع) ، رضوی مشهد، فرهنگیان ، امام حسین (ع) مشغول تحصیل هستند.

حسینی کوهستانی بابیان نقش مدرسه علوم و معارف صدرا در پرورش آموزشی ، علمی و دینی نقش بسزایی دارد تصریح کرد: مدرسه صدرا با معلمان و مدیران مجرب متخصص دین شناس تربیت می کند.

وی با بیان اینکه هم اکنون 950 نفر دانش آموز دختر و پسر در 10باب مدارس صدرا استان مشغول تحصیل هستند افزود : تربیت نیروی کار آمد و متعهد از اهداف مهم راه اندازی مدارس علوم و معارف اسلامی صدرا است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان از برگزاری کنگره بزرگداشت حاج شیخ غلامرضا فقیه خراسانی در یزد خبر داد و یاد آور شد: این کنگره باهدف معرفی چهره های علمی ، معنوی به نسل های جوان در نیمه دوم شهریور ماه برگزار می شود.

حسینی کوهستانی همچنین خاطرنشان کرد: سوگواره شعر و نوحه استانی با عنوان «سفینه» با همکاری حوزه هنری و کانون مداحان و شعرای آیینی استان برگزار می‌شود.

وی افزود: این سوگواره در دو بخش و در موضوعات اربعین حسینی اجتماعی به سوی ظهور، شهدای مدافع حرم، جلوه‌های قرآنی در کربلا، عزت و ذلت در کربلا، زیارت عاشورا برنامه سلوک حسینی، عاشورا تبلور اتنخاب و ایمان، عاشورا حیات و ممات محمدی و جلوه ‌هایی از اخلاق متعالی در نهضت حسینی در شهریورماه در یزد برگزار می‌شود.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد در سفر به ابرکوه باحضور در جلسه ای که باحضور حجت الاسلام کاظم دشت آبادی رییس تبلیغات اسلامی و کارکنان این اداره برگزارشد مسایل و مشکلات تبلیغات اسلامی این شهرستان را مورد بررسی قرار داد .

حسینی کوهستانی همچنین به اتفاق رییس تبلیغات اسلامی ابرکوه باحضور در مدرسه دخترانه صداری ابرکوه مسایل و مشکلات این آموزشگاه را بررسی کرد و از تلاش مدیر و مربیان این مدرسه که تلاش مضاعفی برای امور آموزشی و پرورشی دانش آموزان تلاش می کنند قدردانی کرد.

مدیر‌کل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین با پدر روحانی شهید محمد باقر فلاح زاده و سردار فلاح زاده جانباز دوران دفاع مقدس و مدافع حرم دیدار و از ایثار و فداکاری این خانواده ایثارگر تجلیل کرد.

هم اکنون اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد 10دفتر اداره تبلیغات و دو نمایندگی کانون تبلیغی در اقصی نقاط استان دارد.

انتهای پیام/ ی

پایگاه های اوقات فراغت، مربوبط به بوستان معرفت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار