شیراز؛

دستبند پلیس بر دستان سارق با ۴۵ فقره سرقت/ دستگیری سارق احشام

خبر‌های پلیس فارس در روز سه شنبه ۱۰ مردادماه را در این بسته خبری مشاهده کنید.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ محسن سروقد سرپرست پلیس آگاهی فارس گفت: ماموران کلانتری شهرستان شیراز یک نفر سارق درون خودرو و اماکن خصوصی را در هنگام سرقت دستگیر و متهم را برای ادامه تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی تصریح کرد: پس از انتقال متهم به پلیس آگاهی فارس مشخص شد او دارای چند فقره سابقه به اتهام سرقت است.

سرپرست پلیس آگاهی استان اظهار کرد: در تحقیقات انجام شده از این سارق سابقه دار، او به ۴۵ فقره سرقت درون خودرو و اماکن خصوصی اقرار کرد که صحنه‌های سرقت بازسازی و تا کنون ۲۴ نفر از شکات شناسایی و تحقیقات برای کشف سایر سرقت‌ها ادامه دارد.

اقرار سارق به سرقت ۲۱ راس احشام مسروقه

فرمانده نیروی انتظامی جهرم از دستگیری سارق و کشف ۲۱ راس احشام از او خبر داد.
سرهنگ عبدالعظیم انصاری فرمانده نیروی انتظامی جهرم گفت: با توجه به سرقت‌های سریالی احشام از دامداری‌ها در حاشیه شهر استهبان و طی اخبار رسیده مبنی بر اینکه سارق احشام متواری و در شهرستان جهرم خود را از دید ماموران مخفی کرده است، مراتب در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با حضور گشت‌های محسوس و نامحسوس در ساعات مختلف شبانه روز در نهایت ماموران منزل سارق را شناسایی و در یک عملیات موفق پلیسی او را دستگیر کردند.

سرهنگ عبدالعظیم انصاری تصریح کرد: با انتقال متهم به اداره پلیس آگاهی و انجام بازجویی‌های تخصصی، متهم به سرقت احشام از دامداری‌ها در شهرستان استهبان اعتراف کرد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان جهرم اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل متهم، ۲۱ راس احشام مسروقه را کشف کردند.

خودر‌های حامل کالای قاچاق در دام پلیس

فرمانده نیروی شهرستان لارستان از توقیف ۱۲ دستگاه خودرو سبک و سنگین حامل کالای قاچاق خبر داد.
سرهنگ حسین دیندارلو فرمانده نیروی شهرستان لارستان گفت: ماموران انتظامی شهرستان لارستان، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری به ۱۲ دستگاه سبک و سنگین حامل کالای قاچاق که از بندر عباس به سمت شهرستان لارستان در حرکت بود مظنون و خودرو‌ها را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از این خودرو‌ها ۶ هزار و ۸۴۵ ثوب انواع پوشاک، ۳ هزار و ۵۲۴ عدد انواع نوشیدنی، ۳ دستگاه کولر گازی، یک دستگاه یخچال، ۳۶ کیلوگرم چای، ۲ هزار و ۴۰ کیلوگرم برنج، ۶۰۱ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی، ۳۰ قطعه لوازم یدکی مرسدس بنز و یک دستگاه موتورسیکلت خارجی به ارزش یک میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال کشف شد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان لارستان تصریح کرد: در این خصوص ۱۲ نفر متهم دستگیر و به مرجع قضائی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ن

خبرهای نیروی انتظامی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار