شهرکرد؛

حضور میدانی از بهترین راه‌های امدادرسانی و محرومیت زدایی

حضور میدانی کمیته امداد امام خمینی (ره) یکی از بهترین راه‌های امدادرسانی و محرومیت زدایی است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در نشست با سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: این نهاد باید از تشریفات و اسراف در امور پرهیز کند و مسیر امداد رسانی و محرومیت زدایی را به صورت میدانی ادامه دهد.

وی با بیان اینکه مدیریت در نظام جمهوری اسلامی باید بر اساس آموزه‌های اسلامی و سیره اهل بیت (ع) باشد افزود: مدیران به ارائه آمار و ارقام بسنده نکنند و برای رفع مشکلات نیازمندان، از نزدیک با زندگی آنان آشنا شوند.

نکونام با اشاره به اجرای طرح‌های اشتغالزایی متعدد توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: نظارت بر پرداخت تسهیلات اشتغالزایی و نحوه اجرای آن‌ها باید به صورت مداوم و مستمر صورت بگیرد و حوزه تخصصی برای حمایت از طرح‌های توانمندسازی و خودکفایی تشکیل شود.

وی همچنین بر مشارکت مردم و خیران در طرح‌های کمیته امداد تأکید و اضافه کرد: میزان مشارکت مردم در این طرح‌ها بیانگر اعتماد مردم به این نهاد است که این اعتماد باید حفظ و تقویت شود.

گفتنی است: سید پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور به منظور تکریم و بررسی مشکلات اقتصادی و فرهنگی خانواده‌های تحت پوشش شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ، شرکت در نشست‌های تخصصی و جلسات مختلف با مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و مددکاران استان به چهارمحال و بختیاری سفر کرده است.

انتهای پیام/ف

امداد رسانی و محرومیت زدایی به صورت میدانی انجام شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.