فرماندار مراوه تپه:

پسربچه گمشده در مراوه‌تپه پیدا شد/بازگشایی همه راه‌های مراوه‌تپه

فرماندار مراوه‌تپه با اشاره به صحت نداشتن گم شدن پسربچه‌ای در سیلاب مراوه‌تپه گفت: گم شدن پسربچه مربوط به سیل شهرستان مراوه تپه نبود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ اسماعیل تاجی   درباره خسارت های وارد شده از سیلاب عصر امروز در این شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر همه راه‌های اصلی حوزه شهرستان باز است اما خسارت‌های زیادی به شانه جاده‌های اصلی و فرعی این شهرستان وارد شده است.

وی افزود: بارش شدید امروز عصر در شهرستان مراوه‌تپه سبب خسارت‌های زیادی به مزارع شالی و دیگر محصولات کشاورزی این شهرستان وارد کرد.

فرماندار شهرستان مراوه تپه یادآور شد: تاکنون اطلاعاتی درباره خسارت به منازل روستایی گزارش نشده و احتمال می‌رود منازل روستایی غیرمقاوم بر اثر شدت بارش سبب خسارت و تخریب شده باشند.

وی تاکید کرد: در کانال‌ها و گروه‌های خبری مبنی بر غرق شدن پسربچه‌ای در مراوه تپه منتشر شده که صحت ندارد و این پسربچه 12 ساله چوپان نسیر خود را گم مرده بود که خوشبختانه به سلامت به منزل بازگشت.

سازمان هواشناسی استان گلستان همچنین هشدار داده است که با توجه به بارش رگباری در استان خراسان شمالی احتمال سیلابی شدن رودخانه اترک در ساعات آینده دور از انتظار نیست.

سازمان هواشناسی پیش از این درباره کاهش 8 تا 10 درجه ای دمای هوای استان،رگبارهای پراکنده و سیلابی شدن رودخانه ها هشدار داده بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/س

وقوع سیل در گلستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.