مقام سابق آمریکایی: سیاست‌های ترامپ نتیجه‌ای جز منزوی شدن او به دنبال ندارد

معاون رئیس‌جمهور سابق آمریکا به «دونالد ترامپ» هشدار داد با سیاست‌هایی که در پیش گرفته است، هر روز خود را منزوی‌تر می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نشریه هیل؛ «آلبرت آرنولد گور جونیور» مشهور به «ال گور»، معاون بیل کلینتون در سال‌های 1993 تا 2001، با انتقاد شدید از سیاست‌های «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، به ویژه در بخش آب و هوایی، اظهار داشت: سیاست‌های ترامپ نتیجه‌ای جز انزوای وی به دنبال نخواهد داشت. اغلب هواداران ترامپ معتقدند وی باید به توافقنامه آب و هوایی پاریس پایبند باشد، به همین دلیل من فکر می‌کنم او در حال دور کردن خود از نظر اکثریت افراد جامعه است که به این موضوع اهمیت می‌دهند.

ال گور در ادامه افزود: بسیاری از هواداران دونالد ترامپ که به وی رای دادند، به دلیل دیگر وعده‌های رئیس‌جمهور جذب او شدند، نه تنها به دلیل وعده خروج از توافق آب و هوایی پاریس. هم‌اکنون دو سوم مردم آمریکا که اکثریت نمایندگان جمهوری‌خواه نیز شامل آن می‌شود، معتقدند ما باید به توافق پاریس پایبند باقی بمانیم و آن را یک مشکل جدی برای جامعه می‌دانند که باید مورد رسیدگی قرار بگیرد.

این مقام سابق آمریکایی در ادامه افزود: باوجود اینکه ترامپ رئیس‌جمهور است؛ او در این مورد خاص از جانب کشور صحبت نمی‌کند. ترامپ به وضوح در سخنرانی پس از خروج آمریکا از توافق آب و هوایی پاریس، به این موضوع اشاره کرد.

ال گور از جمله مشهورترین فعالان غیردولتی در باب مسائل صلح جهانی و محیط زیست به خصوص مسئله گرم شدن زمین است. وی در سال ۲۰۰۷ همراه با مجمع بین‌المللی تغییرات آب‌وهوایی، که یک هیئت بین دولتی در رابطه با تغییرات اقلیمی است، برنده جایزه صلح نوبل شد. وی همچنین برای مستندش به نام «یک حقیقت ناراحت‌کننده» در باب اثر گلخانه‌ای و گرم شدن زمین موفق به دریافت جایزه اسکار بهترین فیلم مستند شده ‌است.

 

انتهای پیام/

هشدار مقام سابق آمریکایی به ترامپ درباره منزوی شدن او

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار