بسته هفتگی نرم افزار‌‌(شماره 168)؛

از دانلود نرم‌افزار فتوشاپ تا ردیابی افراد متصل به وای‌فای

در بسته هفتگی دریچه، بهترین نرم افزارها از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی کنید تا برنامه های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود3.2.0.0 NetX PRO برای اندروید؛ ردیابی هکرهای وای فای

برنامه NetX PRO یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزار های مدیریت شبکه وای فای و همچنین امنیت این شبکه ها برای دستگاه های اندرویدی است. یکی مهمترین قابلیت های این برنامه رد یابی افراد متصل به وای فای شماست. و در صورتی که هشدار آن را تنظیم کنید در صورت اتصال افراد ناشناس به شبکه وای فای به شما اطلاع خواهد داد.

دانلود3.2.0.0 NetX PRO  برای اندروید؛ ردیابی هکر های وای فای

برای دانلود اینجا کلیک کنید


دانلود Microsoft Office Lens 16.0.8326؛ اسکن مدارک با برنامه رسمی مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Office Lens ابزار اسکن از مدارک است که توسط شرکت مایکروسافت طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید گوشی خود را به یک اسکنر قدرتمند تبدیل کنید. این نرم افزار می توانید با برنامه OneNote متصل شود و یک خروجی از مدارک را در این نرم افزار قرار دهد. شما می توانید با اسناد خود، فایل های Word ،PowerPoint و PDF ایجاد کنید و آنها را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

Microsoft Office Lens
 
 

 دانلود 3.0.1 Photoshop Lightroom ؛ کارگاه عکاسی فتوشاپ برای اندروید و ios 

نرم افزار Adobe Photoshop Lightroom ابزاری فوق العاده برای ویراش عکس بر روی گوشی های اندروید و آس او اس است. این نرم افزار به شما این امکان را می دهد که تصاویر خود را به آثاری زیبا، با کیفیت و حرفه ای تبدیل کنید. همچنین نرم افزار Photoshop Lightroom از قابلیت اشتراک گذاری تصاویر ویرایش شده در شبکه های اجتماعی مختلف نظیر توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و … پشتیبانی می کند.

Adobe Photoshop Lightroom
 
 

دانلود Screenshot Capture 2.3.28؛ حرفه ای اسکرین شات بگیرید

گرفتن اسکرین شات از صفحه گوشی قابلیتی است که تقریبا همه گوشی های هوشمند از آن بهره می برند اما برای این کار حتما باید دکمه های خاصی را به صورت همزمان فشار دهید تا دستگاه اسکرین شات بگیرد. شاید در برخی از نرم افزار ها و در برخی از مواقع چنین کاری برای شما مقدور نباشد. با استفاده از نرم افزار Screenshot Capture می توانید میانبر دلخواه و خاصی مانند تکان دادن گوشی، برای گرفتن اسکرین شات انتخاب کنید. از دیگر ویژگی های این نرم افزار می توان به ویرایش تصاویر اشاره کرد. با این نرم افزار می توانید اسکرین شات های خود را نیز ویرایش کنید.

Screenshot Capture
 
 

 دانلود Chronus Home & Lock Widget Pro 8.3.1؛ مجموعه ویجت اندروید 

نرم افزار Chronus: Home & Lock Widgets ابزاری است که به وسیله آن می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به صورت سفارشی بسازید. این نرم افزار دارا ویجت های ساعت، تقویم و آب و هوا است. Chronus: Home & Lock Widgets دارای یک مجموعه ای از ساعت های دیجیتال و آنالوگ و تقویم با انواع فونت ها است که می توانید به دلخواه صفحه نمایش گوشی خود را طراحی کنید.

Chronus Pro
 
 

دانلود 60.03555 Soccer Scores Pro - FotMob برای اندروید و ios/نرم افزار قدیمی و پرطرفدار برای دریافت نتایج زنده

علاقه مندان به ورزش فوتبال می توانند با استفاده از نرم افزار Soccer Scores Pro - FotMob تمامی نتیجه های این مسابقات را به صورت زنده پیگیری کنند. این نرم افزار آخرین اخبار مربوط به تیم های لیگ های معتبر جهانی را به شما ارائه می دهد. از ویژگی های جالب دیگر این برنامه امکان گزارش صوتی بازی ها به زبان انگلیسی است.

دانلود Unit Converter Pro 2.1.21؛ برنامه تبدیل واحد حرفه ای
نرم افزار Unit Converter Pro یک ابزار فوق العاده در زمینه تبدیل واحد های مختلف به یک دیگر است. با استفاده از این نرم افزار می توانید واحد های مختلف از جمله پول، ارتفاع، انرژی، زمان، سرعت و ... را در دیگر واحد ها محاسبه کنید. یکی از ویژگی های بارز این نرم افزار، تبدیل بیش از 160 ارز جهانی به یکدیگر است. تمامی فعالیت های این نرم افزار آفلاین و بدون نیاز به اینترنت می باشد. این نرم افزار دارای یک ماشین حساب قدرتمند است که توان حل معادلات سخت را داراست. نرم افزار Unit Converter Pro در گوگل پلی نمره عالی 4.4 از 5.0 را کسب کرده است.

 

Unit Converter Pro
 
 

 دانلود 4.1.1 KineMaster؛ ویرایشگر قدرتمند فیلم‌ها در گوشی 

بدون شک یکی از کامل ترین و حرفه ای ترین برنامه های ادیت و ویرایش ویدئو است. به کمک این برنامه شما به راحتی و به شکلی کاملا حرفه ای می توانید عکس ها و ویدئو های خود را مونتاژ کنید و عکس ها و ویدئوهای دلخواه خود را بسازید. این اپلیکیشن برای کاربر امکان اضافه کردن طیف وسیعس از افکت ها و همچنین کلیپ های صوتی را فراهم می آورد. به علاوه این برنامه مجهز به یک ضبط کننده صدا می باشد که به کاربر امکان می دهد تا بر روی ویدئوهای خود صدای خود را ضبط کند.اگر چه برای کاربران آماتور کار با این ادیتور حرفه ای نیاز به کمی زمان دارد اما بی گمان  kineMaster  یکی از بهترین ها برای اندروید است.  در یک کلام  KineMaster یک اپلیکیشن همه کاره برای کاربران حرفه ای ادیت و ویرایش عکس و ویدئو به حساب می آید.

 
  KineMaster Pro – Video Editor 4.1.0.9287
 
 

 دانلود Google Keep 3.4.821.03؛ یادداشت برداری حرفه ای با گوگل کیپ 
نرم افزار Google Keep برنامه رسمی شرکت گوگل برای یادداشت برداری است. شما می توانید با این نرم افزار یادداشت هایی را ایجاد کنید و از آنجایی که این برنامه با گوگل همگام سازی می شود، می توانید از طریق مرورگر کامپیوتر و با مراجعه به سایت Google Keep به یادداشت های خود دسترسی داشته باشید و آنها را تغییر دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید یادداشت های صوتی ایجاد کنید.

دانلود Google Keep 3.4.781.03؛ یادداشت برداری حرفه ای با گوگل کیپ
 
 

دانلود 6.5.9.4 Pocket برای اندروید و ios ؛ نرم افزار ذخیره و مشاهده آفلاین صفحات وب

فرض کنید با گوشی یا تبلت خود در حال گشت و گذار در فضای وب هستید و به صفحاتی بر میخورید که مطالب بسیار خوبی دارد اما فرصت کافی برای خواندن آن را ندارید. به ناچار یا باید آن ها را به صفحات نشانه گذاری شده اضافه کنید که این هم موجب تعدد زیاد این صفحات خواهد شد و همینطور این ویژگی مرورگر ها برای صفحاتی است که بخواهیم بارها به آن مراجعه کنیم نه فقط یک یا چند بار.

برای حل این مشکل ما برنامه Pocket را به شما پیشنهاد میکنیم ، با این برنامه میتوانید صفحات اینترنتی و محتواهای چند رسانه ای موجود در آن را بر روی گوشی خود ذخیره و در سر فرصت  به صورت آفلاین و بدون نیاز به اینترنت به مطالعه و بازدید از آن ها بپردازید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۰۷ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
سلام آقا کارتون بیست قربون همه شما امیدوارم خدا هم تو این دنیا هم آخرت بهتون خیر و برکت بده چون واقعا هر هفته کمک شایانی رو انجام می دین ، پیروز و موفق باشید. راستی فقط برنامه های اندروید رو نزارین لطفا برنامه های فتوشاپ و صدا گزاری روی فیلم و کیلیپ سازی چه با عکس چه تیکه تیکه فیلم های مختلف رو روی کامپیوتر هم بزارین ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۶:۰۹ ۱۳ مرداد ۱۳۹۶
باسلام
ممنونم بابت برنامتون
آخرین اخبار