سارقان ملیکای ربوده شده تحت تعقیب دادستانی اصفهان قرار گرفتند

دادستان عمومی و انقلاب اصفهان گفت: با پیدا شدن کودک ربوده شده مشهدی در اصفهان، تحقیقات مقدماتی و تعقیب کیفری متهمان پرونده در دستور کار قرار گرفت.

ملیکا (دختربچه مشهدی) به آغوش خانواده بازگشتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روابط عمومی دادگستری اصفهان حسن رحیمی در خصوص تعقیب سارقان ملیکا دختر یک و نیم ساله اظهار داشت: تعقیب قضایی سارقان کودک مشهدی در دستور کار دادسرای اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: با پیدا شدن کودک ربوده شده مشهدی در اصفهان پرونده قضایی آن در شعبه ۲۴ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان تشکیل شد و تحقیقات مقدماتی و تعقیب کیفری متهمان این پرونده در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان تصریح کرد: این‌گونه جرایم که امنیت جامعه را تحت تأثیر قرار می‌دهد با برخورد قاطع و سریع دستگاه قضایی همراه خواهد بود و مجرمان آن هیچ‌گونه حاشیه امنی نخواهند داشت و اشد مجازات‌های قانونی در خصوص آن‌ها اعمال خواهد شد.

قاضی حسینی معاون دادستان مشهد ۱۰ مرداد ماه گفته بود: در رابطه با پرونده ملیکا دختر بچه یک و نیم ساله که از اول مردا‌دماه در مشهد مفقود شد، دستور ویژه صادر و پرونده به شعبه ۴۰۹ جرائم خاص مشهد ارجاع شد.

وی مطرح کرده بود: با پیگیری‌های انجام شده این کودک به صورت رهاشده در اصفهان پیدا شد و تحویل بهزیستی داده شد.

طبق این گزارش این کودک مشهدی به آغوش خانواده بازگشت.

انتهای پیام/ف

سارقان ملیکای ربوده شده تحت تعقیب دادستانی اصفهان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.