اصفهان؛

حفظ استقلال و وامدار نشدن به گروهها از سیاست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان : حفظ استقلال و وامدارنشدن به هیچ گروه و جناح سیاسی و پای کار آوردن تمام ظرفیت‌های موجود از سیاست‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی است .

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،جعفر عسگری گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد ولایی است که در سال 59 به فرمان امام خمینی (ره) تأسیس شد، وظیفه این نهاد یادآوری ایام‌الله و مناسبت‌های اصلی نظام است که موجب افزایش بصیرت، معرفت و عبرت از گذشته می شود و خوشبختانه تا کنون این شورا در انجام وظایف خود سربلند بوده است.

وی افزود: سیاست‌گذاری‌های صحیح و دقیق و همکاری رسانه‌ها و مردم موجب خلق حماسه‌های بزرگ در اصفهان شده است و مردم در عرصه‌های مختلف نقش آفرینی بسیار خوبی کرده‌اند مردم شهید پرور اصفهان از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون، در همه عرصه‌ها پیشتاز بودند و این موضوع نتیجه همکاری و همدلی همه نهادها و دستگاه‌ها و اشخاص در سطح استان بوده است.

عسگری ادامه داد : به طور مثال اصفهان همواره در 22 بهمن‌ها و روز قدس‌ها با حماسه‌آفرینی خود درخشیده است که در آن نقش و کمک ائمه جمعه و جماعات و مسئولان در دولت‌های مختلف به این شورا قابل ملاحظه است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: درست است که امکانات شورای هماهنگی نسبت به گذشته قابل مقایسه نیست، اما این امکانات در مقابل انتظارات و توقعات مردم اندک است و امروزه جوانان و مردم انتظار دارند شورای هماهنگی تبلیغات از امکانات به‌روز و ابزارهای مناسب استفاده کند و باید بتوانیم هم زیر ساخت‌های لازم را فراهم کنیم و هم اینکه در حوزه نرم افزاری اقدامات لازم را انجام دهیم.

 عسگری ادامه داد: در حالت کلی رسانه می‌تواند مدافع خوبی برای شورای هماهنگی باشد، کار شورا بی‌عیب نبوده ولی سعی کرده‌ایم به نسبت امکانات و با مدیریت جهادی کارها را به پیش ببریم.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با مشکلات مالی متعدد روبه رو است، افزود: در سال 95 حدود 40 برنامه با مدیریت مستقیم و کلیت کار شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شده و در سال جاری هم حدود 10 مراسم توسط شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اصفهان برگزار شده و هماهنگی سخنران‌های مختلف با توجه به نیازهای جامعه یکی از کارهای سختی است که شورا برعهده داشته است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: لزوم ایجاد بانک اطلاعاتی در رسانه‌ها پیرامون ظرفیت‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی برای چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بیش از پیش حس می‌شود، در همین راستا شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز اقدامات لازم را برای برگزاری مراسم چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی آغاز کرده است و تلاش می‌کنیم تا به خوبی در راستای تبیین مبانی انقلاب اسلامی در جامعه اقدام کنیم.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.