موسی خانی در مراسم استقبال از تیم رباتیک دانشگاه آزاد اسلامی؛

تاکسی های ایرانی بدون راننده در راه است

سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین گفت: تاکسی‌های بدون راننده ساخت ایران تاسال ۲۰۳۰ وارد خیابان‌ها می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی موسی خانی، سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی قزوین و رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در مراسم استقبال از افتخارآفرینان مسابقات جهانی ربوکاپ  2017 ژاپن در فرودگاه امام خمینی اظهار کرد: من از ریاست دانشگاه آزاد اسلامی تشکر می کنم که اهمیتی ویژه به شما جوانان دادند و این همان تکریم نخبگان است که با حضور خود در مراسم استقبال به طور عملی نشان دادند.

وی بیان کرد:این اولین بار است که مقامات کشور در سطح بالایی از دانشجویان استقبال کردند .

تاکسی های بدون سرنشین ایرانی تا سال ۲۰۳۰ در کشور/ همکاری دانشگاه آزاد با ژاپن در حوزه پروتز دندان

موسی خانی افزود: توجه ویژه به نخبگان یکی از مسایل مهم در دانشگاه آزاد است و آیین نامه ای صادر شد که مبنی بر آن از نخبگان دانشگاهی حمایت می شود .

وی ادامه داد: خودرو برقی دانشگاه آزاد به زودی شماره گذاری می شود و مسئولیت ما با این اقدامات سنگین تر می شود و ما باید به سمت تحقیقات کاربردی برویم .

رئیس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد: دانشگاه آزاد در مسابقات جهانی ربوکاپ  2017 ژاپن مقام های خوبی را کسب کرده همچنین در دانشگاه های دولتی تیم های دانشجویی از دانشگاه امیرکبیر و تبریز مقام های خوبی را کسب کردند و در این دوره ۱۹ مقام بدست آورده شده و تیم دانش آموزی نیز سه مقام کسب کردند .

وی ادامه داد: ما نشست های خوبی در حوزه ساخت پروتز های دندان با ژاپن داشتیم و قرار است کارهای مشترکی انجام شود و پروژه ساخت خودرو خودکار دانشگاه آزاد آغاز شده و  تا سال ۲۰۳۰ تاکسی های بدون راننده ساخت ایران  وارد خیابان  می شود و این کار  نتیجه خوبی در  اقتصاد ملی دارد .

تاکسی های بدون سرنشین ایرانی تا سال ۲۰۳۰ در کشور/ همکاری دانشگاه آزاد با ژاپن در حوزه پروتز دندان

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار