شیراز؛

بهره برداری از ۲۰ طرح شهری در شیراز

همزمان با سالروز میلاد با سعادت امام رضا(ع) ۲۰ طرح زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شیراز افتتاح شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پاک فطرت شهردار شیراز با اشاره به افتتاح ۲۰ طرح زیست محیطی، فرهنگی، ورزشی و عمرانی در شیراز، گفت: این طرح‌ها با اعتبار ۹۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده که تفرجگاه بزرگ چنار راهدار و فاز یک ساماندهی ورودی شهر از مهمترین این طرح ها است.


وی افزود: ۷ هکتار محوطه سازی، ‌ایجاد پارک ساحلی، جنگل کاری، ساخت نمازخانه و رستوران از جمله اقدامات انجام شده در تفرجگاه بزرگ چنار راهدار است.


پاک فطرت با اشاره به اینکه این تفرجگاه در ورودی شهر شیراز قرار دارد، ادامه داد: ساخت فاز یک ورودی شهر در مسیر شیراز - کازرون به مساحت 10 هکتار در ادامه اجرای طرح تفرجگاه چنار راهدار است که با هدف ساماندهی ورودی جنوب غرب شیراز اجرا شده است .


وی اظهار داشت: ساختمان جدید شهرداری‌های منطقه ۲ و ۹ از دیگر طرح‌هایی است که در راستای تجمیع حوزه‌های مختلف شهرداری افتتاح شد.


شهردار شیراز با اشاره به اینکه سنگ فرش کردن گذر مقابل بازار وکیل و تبدیل آن به پیاده راه یکی از طرح‌های مهم شهرداری در حوزه خدمات شهری است، تصریح کرد: این پیاده راه با هدف تسهیل در دسترسی به مجموعه زندیه و ایجاد قرار گاه اجتماعی در شهر شیراز به بهره برداری رسیده است.
انتهای پیام/ر

افتتاح تفرجگاه بزرگ چنار راهدار در ورودی شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.