بیرجند؛

کسب مقام نخست علوم فیزیک توسط دانش آموزان بشرویه

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشرویه گفت:دانش آموزان بشرویه ای موفق به کسب مقام نخست علوم فیزیک در بین 32 استان شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛علیرضا رضوانیان رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشرویه در حاشیه مراسم استقبال دانش‌آموزان شرکت کننده در پانزدهمین دوره مسابقات‌ آزمایشگاهی کشور گفت:تیم دانش‌آموزی شهرستان بشرویه که به عنوان نماینده استان خراسان جنوبی در مرحله کشوری پانزدهمین دوره مسابقات‌ آزمایشگاهی شرکت کرده بود موفق به کسب مقام اول این دوره از مسابقات در رشته فیزیک شدند.

وی با بیان اینکه این ارزش حاصل دست رنج و زحمات شبانه‌روزی دانش‌آموزان و مربیان است،افزود:این مسابقات به میزبانی استان قزوین و در بین 32 استان کشور در 4 رشته فیزیک،شیمی، زیست‌شناسی و ریاضی برگزار شد که شهرستان بشرویه توانست مقام نخست علوم فیزیک را  در بین 32 استان کسب کند.

علیرضا رضوانیان گفت:در این مسابقات سه دانش آموز پسر و سه دانش آموز دختر از شهرستان بشرویه حضور داشتند که گروه خواهران نیز در مسابقات شیمی خوش درخشیدند.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بشرویه افزود:محمد ابراهیمی، هادی صفریان‌محبی و امین سلطانی اعضای تیم دانش‌آموزی رشته فیزیک و  سالارصادقی، افروزی و میرشاهی نیز اعضای تیم دانش‌آموزی شیمی خواهران این شهرستان بودند.

انتهای پیام/غ

مقام اول مسابقات ملی فیزیک از آن دانش آموزان بشرویه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.