دبیر کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی قم؛

برگزاری آزمون بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی قم

آزمون بهورزی دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   غلامحسین حیدری گفت: دانشگاه علوم پزشکی قم برای تامین نیروی بهورز مورد نیاز خود در واحدهای تحت پوشش طبق مفاد دستورالعمل اجرایی و استخدام بهورز 18 نفر از افراد واجدالشرایط را از طریق امتحان عمومی، تخصصی، مصاحبه و گزینش برای پذیرش رشته شغلی بهورز به صورت قراردادی پذیرش خواهد کرد.

وی افزود: بر همین اساس آزمون پذیرش بهورز قراردادی دانشگاه علوم پزشکی قم امروز در مجتمع آموزشی برگزار شد که در دوره  18 نفر از طریق امتحان عمومی و تخصصی و مصاحبه پذیرش خواهند شد.

دبیر کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی قم بیان داشت: از این تعداد شش نفر را آقایان و ۱۲ نفر را خانم ها تشکیل می دهند.

حیدری تصریح کرد: پذیرفته شدگان به مدت دو سال دوره آموزشی بهورزی را طی کرده و سپس در محل جغرافیایی که پذیرفته شده اند به خدمت مشغول خواهند شد.

وی گفت: در این آزمون 70 نفر حضور داشتند و فهرست پذیرفته شدگان اولیه تا سه برابر تعداد مورد نیاز ظرف دو هفته پس از آزمون کتبی جهت انجام مصاحبه، پس از تایید کمیته آزمون، در سایت دانشگاه اعلام خواهد شد.

دبیر کمیته آزمون دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان داشت: از میان شرکت کنندگان تا سه برابر ظرفیت مورد نیاز به ترتیب اولویت های مقرر قانونی و نمرات فضلی انتخاب و جهت انجام مصاحبه به کمیته مصاحبه معرفی تا پس از انجام مصاحبه نسبت به انتخاب دو برابر ظرفیت مورد نیاز(اصلی وذخیره) بر اساس مجموع نمرات کتبی و مصاحبه اقدام و به هسته گزینش معرفی می‌ شوند.

حیدری افزود: لیست نهایی پذیرفته شدگان پس از تایید صلاحیت عمومی توسط هسته گزینش دانشگاه اعلام می شود.

انتهای پیام/ت

برگزاری آزمون بهورزی در دانشگاه علوم پزشکی قم

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.