عاملان جنایت قلعه حسن خان به دام پلیس افتادند

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری عاملان درگیری منجر به قتل در کمتر از دو ساعت توسط عوامل پلیس آگاهی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ شاهپور فلاحی فرمانده انتظامی شهرستان قدس گفت: به دنبال اعلام مرکز فوريتهای پليسی 110 مبنی بر وقوع يک مورد نزاع دسته جمعی منجر به جراحت شدید بلافاصله عوامل کلانتری 13 بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:ماموران با حضور در محل درگیری مشاهده کردند، تعداد 10 نفر با یکدیگر درگیر شده که پیش از حضور عوامل انتظامی عوامل درگیری از محل متواری و سه نفر مجروح به مرکز درمانی منتقل شده که یکی از مجروحان به علت جراحات وارده به نقاط حساس بدن و شدت خونريزی فوت کرده است.

این مقام انتظامی بیان کرد:به دليل حساسيت موضوع مراتب به صورت ویژه در دستور کار عوامل پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت و پس از هماهنگی قضائی با بررسی های فنی و اقدامات پلیسی و نیز اخذ اظهارات شاهدان و مجروحان در بیمارستان ، عوامل حاضر در این نزاع دسته جمعی شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار عوامل انتظامی قرار گرفت .

این مقام انتظامی با اشاره به اهمیت موضوع و انعکاس وسیع آن در بین شهروندان و افکار عمومی تصریح کرد:با پیگیری عوامل انتظامی مخفیگاه متهمان در شهرستان قدس شناسایی و در یک اقدام مشترک و هماهنگ شده در کمتر از دو ساعت از وقوع قتل ، تمامی متهمان و قاتل دستگیر که بلافاصله برای تحقیقات اولیه به پلیس آگاهی منتقل شدند.

سرهنگ فلاحی گفت: متهمان در بازجویی های فنی و پلیسی به جرم خود اعتراف کرده و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دادسرا ارجاع و تمامی نفرات تا تکمیل پرونده قضائی با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

انتهای پیام/

دستگیری عاملان جنایت قعله حسن خان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار