نفر اول کنکور تجربی؛

در هیچ کلاس کنکوری شرکت نکردم

امیرحسین قاسمی نژاد رائینی از شهرستان سیرجان نفر اول کنکور علوم تجربی در سال 96 شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، با اعلام نتایج اولیه ی کنکور سراسری سال 96 امیر حسین قاسمی نژاد از شهرستان سیرجان نفر اول کنکور علوم تجربی معرفی شد.
وی در گفتگویی گفت : متولد 1378 هستم و برای اولین بار هست که در کنکور سراسری شرکت می کنم که اول موفقیت خودم را از ناحیه خداوند می دانم و بعد پدر و مارم که شرایط را آماده کردند تا بتوانم به راحتی مطالعه داشته باشم.
امیر حسین افزود : در هیچ کلاس علمی و کنکوری حضور نداشتم و فقط در خانه روزهای تعطیل 12 ساعت و روزهایی که مدرسه بودم 6 ساعت مطالعه برای کنکور و منابع کنکوری داشتم و توصیه من به دوستان و همکلاسی ها که از تلاش و کوشش دست برندارند چون خدا با تلاشگران است و تلاش و کوشش هست که انسان را موفق می کند.
وی می گوید رشته پزشکی دانشگاه تهران را انتخاب می کنم.
قنبر قاسمی نژاد رائینی پدر این جوان موفق کنکوری گفت : من فرهنگی بازنشسته هستم و زمینه درس و علم را در خانه داشتم اما روحیه و خصلت امیر حسین تلاش و درس بود و از کودکی هم علاقه به خواندن و نوشتن داشت و امروز احساس غرور می کنم که تلاشهای پسرم به نتیجه نشست.
سکینه قاسمی نژاد رائینی مادر این دانش آموز نمونه گفت : برای فرزندم وقت گذاشتم و پسرم امیر محسن علاقه عجیبی از کودکی به کتاب و مطالعه داشتند و من هم درسال برای رسیدگی به امور درس فرزندم دوسال را مرخصی گرفتم و توصیه من به والدین فراهم کردن شرایط تربیتی و علمی فرزندان است.

انتهای پیام/ی

یک سیرجانی نفر اول کنکور تجربی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
دنی
۰۸:۳۱ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
من دنی هستم رتبه اول کنکور سال ۹۷حاالانگاه کنید این جمله رو ب خاطر بسپارید
آخرین اخبار