خبرهای کوتاه ورزشی قم؛

صعود کوهنورد قمی به قله لنین قرقیزستان و مدال برنز قم در کونگ فو

صعود کوهنورد قمی به قله لنین قرقیزستان، مدال برنز دختر کونگ فو کار قمی در مسابقات کونگ فوی پایه کشور از جمله مهم‌ترین خبرهای ورزشی قم است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛   تیم کونگ فوی بانوان قم در رقابت‌های قهرمانی کشور علاوه بر مدال برنز سمانه ابوالحسنی دختر خوش آتیه کونگ فو کار استان قم، صاحب کاپ اخلاق این رقابت‌ها شد.

مسابقات کونگ فوی قهرمانی ردهای سنی نونهالان ونوجوانان بانوان کشور در استان فارس برگزار شد و تیم بانوان استان قم با ترکیبی ۱۰ نفره در این رقابت حضور داشت و توسط سمانه ابوالحسنی دروزن ۴۷- صاحب یک مدال برنز شد. علاوه بر عنوان سومی و مدال برنز ابوالحسنی در این رقابت‌ها کاپ اخلاق نیز به تیم بانوان استان قم رسید.

صعود کوهنورد قمی به قله لنین قرقیزستان

علی شریفیان مهر، کوهنورد قمی توانست در سفر به قرقیزستان، قله لنین به ارتفاع ۷۱۳۴ متر را بعنوان اولین کوهنورد از استان قم فتح کند. وی سال گذشته نیز یکی از فاتحان قله البروس ملقب به بام اروپا بود.

شریفیان مهر در این سفر یکی از هم نوردان ورامینی خود به نام علیرضا بروجردی را در مسیر برگشت به دلیل کمبود اکسیژن از دست داده است. قله لنین، سومین قله هفت هزار متری ارتفاعات پامیر آلای است. کوهنوردان استان قم در ۲ سال اخیر فتح قلل مرتفع در کشورهای آسیای میانه را مورد توجه قرار داده‌اند.

 شریفیان مهر یک طلبه کوهنورد است که صعودهای خود را با شعار «اسلام، صلح و دوستی؛ محمد (ص)، رحمت و مهربانی» انجام می‌دهد

جذب فوتسالیست مشمول در نیروی انتظامی قم

نیروی انتظامی استان قم با هدف حمایت از ورزشکاران بومی فوتسال قم قصد دارد از بین مشمولان خدمت نظام وظیفه بازیکن سرباز در رشته فوتسال جذب کند.

بر این اساس، تیم فوتسال پاس، حاضر در لیگ فوتسال استان قم از مشمولین سرباز و بازیکنان بومی قم که می‌خواهند به خدمت مقدس سربازی اعزام شوند در صورتی که رزومه فوتسالی و سابقه حداقلی حضور در لیگ فوتسال استان قم را دارند خواسته است به تیم پاس قم بپیوندند.

حضور بانوان قمی در مسابقات قهرمانی گلف کشور

۴ بانوی گلف باز قمی به چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که ۲۲ تا ۲۴ مردادماه در تهران برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.

 زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب تهران طی روزهای ۲۲ تا ۲۴ مردادماه میزبان بانوان گلف باز حاضر در رقابت‌های چهاردهمین دوره مسابقات قهرمانی کشور خواهد بود و برهمین اساس تیم چهار نفره بانوان استان قم به این رقابت‌ها اعزام خواهد شد.

سمانه سعادتی، مهسا یزدانی فرد، راحله لطفی و فاطمه ضرغام بانوان گلف باز قم در رقابت‌های قهرمانی کشور هستند که برای کسب عناوین برتر این رقابت‌ها با سایر رقبای خود روبرو خواهند شد.

انتهای پیام/ت

 

صعود کوهنورد قمی به قله لنین قرقیزستان و مدال برنز قم در کونگ فو

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار