آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد است

مديركل كميته امداد استان تهران گفت: آمار طلاق در استان تهران به طور متوسط ۳۸ درصد است كه اين آمار در ميان مددجویان تحت حمايت این نهاد به كمتر از يک درصد می‌رسد.

آمار طلاق در میان مددجویان کمیته امداد کمتر از یک درصد استمحسن وليئی مديركل كميته امداد استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: در حال حاضر تعداد ۱۰۵ هزار مددجو تحت پوشش كميته امداد استان تهران قرار دارند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نيز در طول سال به صورت موردی از خدمات كميته امداد استان تهران بهره مند می‌شوند و در مجموع تعداد ۴۰۰ هزار نفر از خدمات اين نهاد در طول سال برخوردار می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره های آموزش خانواده، اعزام مددجويان به اردوهای زيارتی و آموزشی تربيتی، برپایی جشنواره های قرآنی و تربيتی و غیره از اصلی ترين برنامه های فرهنگی اين نهاد برای مددجویان است، خاطر نشان کرد: تا پايان امسال بيش از ۲۳ هزار مددجو از برنامه‌های آموزش خانواده بهره مند خواهند شد که اميدواريم با استفاده از ظرفيت های سازمان برنامه و بودجه و ستاد اقامه نماز استان تهران امسال زمينه آموزش حدود 4 هزار نفر از جامعه هدف اين نهاد فراهم شود.

مديركل كميته امداد استان تهران، افزود: صيانت از تحكيم نهاد خانواده، احيای عزت و كرامت فردی، بازسازی فضای اعتقادی خانواده ها، تعميق باورها، گسترش اصول و مبانی ارزشی و دينی، همچنین مصون سازی خانواده ها در مقابل آسيب های اجتماعی از مهمترين اقداماتی است كه باید در زمینه امور فرهنگی برای مددجویان صورت گیرد.

ولیئی در پایان تصریح کرد: آمار طلاق در استان تهران به طور متوسط ۳۸ درصد است كه اين آمار در ميان مددجویان تحت حمايت كميته امداد استان تهران به رقم كمتر از یک درصد می‌رسد كه نشان دهنده دوام خانواده در ميان افراد تحت حمايت اين نهاد است.

انتهای پیام/

آمار 38 درصدی طلاق در استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
این نشون میده که ثروت با طلاق رابطه مستقیم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
اگه اینجور باشه که خیلی خوبه
آخرین اخبار