عصر امروز صورت گرفت؛

دیدار رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با رئیس پارلمان لبنان

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران با رئیس پارلمان لبنان دیدار و گفتگو کرد.

دیدار رئیس شورای راهبردی روابط خارجی با رئیس پارلمان لبنانبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ؛  خرازی رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران عصر امروز با نبیه بری رئیس پارلمان لبنان که جهت مراسم تحلیف ریاست جمهوری به ایران سفر کرده، ملاقات و گفتگو نمود.در این دیدار مسائل لبنان، سوریه و عراق مورد گفتگو قرار گرفت.

رئیس شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران پیروزی ارتش لبنان و مقاومت را در نبرد اخیر برای آزاد سازی عرسال را تبریک گفت و نبیه بری اظهار داشت: همه گروهها و اقوام قومی و مذهبی لبنان از این پیروزی خوشحال هستند.

نبیه بری بیان داشت: تنش در بین گروههای سیاسی لبنان به حداقل رسیده و خوشبختانه گفتگوهای وفاق ملی برای کاهش تفرقه و تشتت بسیار موثر بوده است.


وی اسرائیل را بزرگترین حامی تروریست خواند و گفت اسرائیل در جنوب سوریه به اتفاق آمریکا توطئه چینی می کند و در پی تجزیه سوریه است.

وی از اینکه امروزه سوریه به یک بازی بین قدرتها تبدیل شده است ابراز نگرانی نمود.


خرازی نیز در ادامه گفتگوها به وحدت تمام اقوام و مذاهب لبنانی تاکید نمود و ضمن تائید صحبتهایآقای نبیه بری در رابطه با توطئه اسرائیل و آمریکا اظهار داشت ملت ها و دولت های منطقه باید بسیار هوشیار باشند زیرا یکی از اهداف دشمنان در این منطقه تجزیه سوریه و عراق است.

 

انتهای پیام/

بررسی مسائل لبنان، سوریه و عراق در دیدار خرازی و نبیه بری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار