یک کودک 5 ساله قربانی آزادی حمل سلاح در آمریکا شد

شلیک یک کودک 5 ساله آمریکایی با سلاح گرم به خودش در ایالت میزوری موجب مرگ او شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از میرور، یک پسربچه آمریکایی که به نظر می رسد زیر 5 سال، سن بود، با اسلحه به صورت خود تیراندازی کرد. گفته می‌شود در زمان وقوع این حادثه که به مرگ پسربچه منجر شد، پدر او در خانه حضور داشت.

صبح امروز پدر این کودک با نیروهای پلیس تماس گرفت و در خصوص تیراندازی پسرش، به آنها اطلاع داد. افسران پلیس به خانه آنها که در خیابان «لیدیا» در شهر «کانزاس سیتی» در ایالت میزوری آمریکا قرار دارد، رفتند.

پلیس تحقیقات گسترده در این خصوص را آغاز کرده است.

به علت امکان دسترسی راحت به سلاح های گرم در آمریکا، تاکنون حوادث تصادفی زیادی که به مرگ افراد منجر شده است در ایالت‌های مختلف این کشور رخ داده است. سال گذشته، فرزند دو ساله یک افسر پلیس در شهر کلیولند در ایالت اوهایو با اسلحه پدرش، به سمت خود تیراندازی کرد.

پیش از این هم یک نوجوان 13 ساله که در حال ارسال یک فیلم زنده از خود با اسلحه در صفحه اینستاگرامش بود، به طور اتفاقی ماشه اسلحه را کشید و کشته شد.

خشونت‌های مسلحانه در آمریکا به طور بی‌سابقه‌ای در سالهای اخیر افزایش یافته و آزادی حمل اسلحه تاکنون عواقب جبران‌ناپذیری برای مردم به دنبال داشته است.

چندی پیش  نیز روزنامه واشنگتن پست گزارشی از میزان مرگ و میر افراد بدست پلیس آمریکا در سال جاری میلادی منتشر کرد. بر اساس این گزارش، افسران پلیس در سراسر آمریکا در نیمه نخست سال 2017، 492 نفر را به قتل رسانده‌اند. اگر این آمار با همین روند پیش برود تا پایان سال 2017، میزان مرگ و میر افراد بدست افسران پلیس آمریکا برای سومین سال متوالی به 1000 نفر خواهد رسید.


انتهای پیام/

 کودک 5 ساله آمریکایی با اسلحه خود را کشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار