همدان؛

۱۱۰۰ تخت بیمارستانی به ظرفیت استان همدان اضافه می‌شود

استاندار همدان گفت: یک هزار میلیارد تومان اعتبار در راستای اجرای طرح تحول سلامت به استان اختصاص یافت.

 

بهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمدناصر نیکبخت استاندار همدان در نخستین مراسم جشن نفس در همدان با اشاره به قدم‌های ارزشمند دولت یازدهم در برنامه تحول نظام سلامت افزود: امیدواریم که دولت دوازدهم در ادامه خدمات خود منشأ خدمات بیشتری به ویژه در حوزه بهداشت و درمان باشد.

وی افزود: بعد از اجرای برنامه تحول نظام سلامت یک هزار میلیارد تومان اعتبار به استان همدان آمد و 400 میلیارد تومان تجهیزات با پیگیری‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی و عنایت خاص دولت به ویژه وزیر بهداشت وارد استان همدان شد.

استاندار همدان با بیان اینکه 500 میلیارد تومان ساخت و ساز و ایجاد امکانات زیربنایی در استان در حوزه بهداشت و درمان انجام شد، گفت: یک‌هزار و 100 تخت بیمارستانی به تخت‌های بیمارستانی استان همدان اضافه می‌شود.

وی با تأکید بر لزوم بهبود شرایط برای کاهش آمار تصادف‌ها و تلفات ناشی از مرگ مغزی گفت: طبق آمار ارائه شده تعداد  27 هزار نفر منتظر اهدای عضو در کشور هستند و سالانه 3 هزار مورد مرگ مغزی در کشور وجود دارد.

استاندار همدان با قدردانی از ایثار و جانفشانی خانواده‌های اهداکننده عضو، گذشت، سخاوت، ایثارگری و فداکاری را از ویژگی‌های آنان دانست و از درگاه الهی عزت، سرافرازی و سربلندی آنان خواستار شد.

انتهای پیام/ص.ف

افزایش تخت های بیمارستانی در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.