اراکغ

دستگیری فروشنده منازل غیر واقعی با ۱۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در اراک

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فروشنده منازل غیر واقعی با ۱۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در اراک خبرداد.

دستگیری فروشنده منازل غیر واقعی با ۱۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در اراک به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سرهنگ سید نورالدین حسینی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی از دستگیری فروشنده منازل غیر واقعی با ۱۸ میلیارد ریال کلاهبرداری در اراک خبردادو افزود: این فرد منزل‌هایی فاقد وجود خارجی را با تنظیم مبایعنامه و وعده تحویل آن در آینده‌ای نزدیک به شاکیان  واگذار کرده و تمام قیمت معامله را دریافت کرده و حتی در برخی موارد این منزل‌ها را  به صورت رهن کامل اجاره داده است.

سرهنگ حسینی گفت: در رسیدگی به چند فقره پرونده و اعلام گزارش‌هایی از شهروندان به پلیس آگاهی استان مرکزی مبنی بر کلاهبرداری گسترده توسط فردی از ۹ شهرونداراکی بررسی موضوع به تیمی از کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مرکزی ارجاع شدکه پس از بررسی با هماهنگی قضایی، اقدامات لازم برای خروج متهم از کشور انجام و برنامه ریزی لازم برای دستگیری وی که از شهر اراک گریخته بود، آغاز شد.

وی اضافه کرد:در استعلام‌های اتحادیه اصناف هم مشخص شد متهم فاقد کد رهگیری و یا فعالیت درحوزه املاک است که سرانجام باشگردی خاص این فرد در یکی از استان‌های کشور شناسایی و با ترفندی خاص به شهرستان اراک دعوت و در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مرکزی ادامه داد: متهم در مراحل تکمیل تحقیقات به جرم خود اعتراف کرد و مشخص شد که از تعداد ۹ نفر از شهروندان در حدود ۱۷ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده است که درنهایت با قرار وثیقه به زندان معرفی شد.

انتهای پیام / ج

کلاهبرداری  از خریداران منازل مسکونی در اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.