متلاشی شدن باند کلاهبرداری با 247 چک برگشتی

با اقدام پلیس آگاهی استان مرکزی باند شش نفره با 247 فقره چک برگشتی و 32 میلیارد ریال کلاهبرداری متلاشی شد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ فرمانده انتظامی استان مرکزی از دستگيری 6نفر از اعضای يک باند کلاهبرداری 32 ميلياردی ریالی با 247 فقره چك برگشتی خبر داد.

سردار کیومرث عزیزی، با اشاره به ارجاع چند فقره پرونده کلاهبرداری از دادسرای شهرستان ساوه با موضوع کلاهبرداری، موضوع برای بررسی تخصصی به تیمی از كارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان ارجاع شد.

 وی افزود: با تحقیقات گسترده مشخص شد این افراد با  راه اندازی و تاسیس یك شركت پخش مواد غذایی، اقدام به تبلیغات گسترده در سطح شهرستان ساوه كرده و اگر چه این افراد به ظاهر در امر خرید و فروش مواد غذایی فعالیت داشته اند اما در عمل هر چیزی اعم از آهن الات، ضایعات، غلات، ایزوگام و حتی مصالح ساختمانی را خرید كرده و در قبال آن چک مهلت دار به کسبه می دادند كه بعد از مدتی فروشندگان كالاها متوجه می شوند كه چك ها، سرقتی، بلامحل و یا فاقد اعتبار است.

این مقام انتظامی ادامه داد: در روند تحقیقات یك نفر از افرادی كه دسته چك های بلامحل به نام وی بود، شناسایی شد و با هماهنگی دستگاه قضائی تیمی از ماموران انتظامی به محل زندگی مظنون اعزام و موفق شدند متهم را در فرودگاه دستگیر کرده و برای تكمیل تحقیقات به پلیس آگاهی ساوه انتقال دهند.

وی با اشاره به معرفی فرد دستگیر شده به زندان، افزود: در ادامه تحقیقات، كارآگاهان و مراجعه مالباختگان، اعضای دیگر این باند هم در شهرهای زنجان، قرچك ورامین و تهران شناسایی و دستگیر شدند .

 انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.