اراک؛

دستگیری کلاهبردار حرفه ای در اراک

فرمانده انتظامی استان از دستگیری كلاهبردار حرفه ای با بیش از 52 ميليارد ريال كلاهبرداری خبر داد .

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ سردار كیومرث عزیزی  فرمانده انتظامی استان مرکزی گفت: این کلاهبردار مدعی بوده که در شركت واردات و صادرات  مواد غذایی فعالیت می كند و با ترفندهایی خاص ، طی دو مرحله بیش از دو میلیارد ریال از فرد شاكی جهت شراکت دریافت  کرده و متواری می شود.
 عزیزی ادامه داد : بلافاصله تیمی ویژه از كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداری پلیس آگاهی، بررسی موضوع را آغاز كردند كه سرانجام با استعلام های صورت گرفته مشخص شد كه هیچ سابقه ای از ثبت شركت توسط متهم پرونده در سامانه های ثبت شركت ها موجود نیست كه بلافاصله با هماهنگی دستگاه قضائی دفتر شركت جعلی او در شهر اراك پلمب شد.
 وی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، 10 نفر دیگر از شهروندانی كه از آنان كلاهبرداری شده بود نیز شناسایی شدند ، بیان داشت:  این فرد 22 میلیارد و 648 میلیون ریال از این افراد كلاهبرداری و در حدود 30 میلیارد ریال نیز اقدام به صدور چك های بی محل كرده است که با ادامه تحقیقات تخصصی پلیس، متهم شناسایی و دستگیر شد.
 فرمانده انتظامی استان افزود: متهم در اعترافات خود اذعان داشت كه با اجاره مغازه و سوء استفاده از نام شركت و تهیه مهر برجسته و سربرگ شركت مذكور، مبادرت به كلاهبرداری از شهروندان كرده است.
 سردار عزیزی خاطر نشان كرد:‌ در نهایت پس از تكمیل تحقیقات و شناسایی شاكیان و انجام مواجهه حضوری ، متهم مذكور به همراه پرونده اتهامی ، به مرجع قضائی معرفی و سرانجام با قرار وثیقه سنگین روانه زندان شد.
انتهای پیام/ ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.