اراک؛

کلاهبردار 20 میلیارد ریالی محلات در دام پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان محلات از دستگیری فردی که با فروش یک واحد مسکونی به چندین نفر بیش از 20 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، سرهنگ "جعفر شمس بیرانوند" گفت : در پی شکایت تعدادی از شهروندان محلاتی مبنی بر اینکه فردی از طریق فروش واحدهای مسکونی در حال ساخت، اقدام به کلاهبرداری از این افراد کرده است موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه پلیس و شناسایی شاکیان پرونده و همچنین کسب مدارک و مستندات لازم هویت متهم معلوم و مشخص شد که وی اقدام به فروش یک واحد مسکونی به چندنفر کرده است .
این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات مشخص شد که متهم در مجموع بیش از 20 میلیارد ریال از شاکیان در این شهرستان کلاهبرداری کرده است.
فرمانده انتظامی شهرستان محلات تصریح کرد: پس از جمع آوری مدارک لازم و با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه متهم متواری شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و برای انجام تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل شد.
بیرانوند در پایان اظهار داشت: متهم در بازجویی های پلیس به کلاهبرداری از چهار شهروند محلاتی اعتراف کرد و با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.
انتهای پیام / ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.