ادعای کویت در بازداشت دو مظنون به اتهام جاسوسی برای حزب‌الله لبنان!

کویت مدعی شد دو مظنون جدید را در ارتباط با پرونده گروهک عبدلی و به اتهام جاسوسی برای حزب‌الله لبنان بازداشت کرده است.

 گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه کویتی القبس ادعا کرد دولت کویت در ادامه بررسی پرونده گروهک عبدلی، دو نفر دیگر را به اتهام جاسوسی برای حزب الله لبنان بازداشت کرده است.

این روزنامه در گزارشی نوشت: پرونده گروهک عبدلی روز یکشنبه تحولات جدیدی را پس از بازداشت دو مظنون جدید به اتهام جاسوسی برای حزب الله لبنان در سطح میدانی و اطلاعاتی شاهد بود.

روزنامه القبس سپس به نقل از منابع آگاه مدعی شد: دادستان کل کویت دستور بازداشت و احضار 6 نفر از اشخاصی را که در پنهان کردن افراد فراری از گروهک عبدلی دست داشتند، صادر کرد و دستور بازداشت دو نفر از 8 نفر افرادی که پرونده آنها به دادستانی فرستاده شده را به مدت 21 روز صادر و آنها را روانه زندان مرکزی کرد. همچنین با بازداشت دو متهم جدید، تعداد افراد متهم به ارتباط با حزب الله لبنان و سپاه پاسداران تا یکشنبه شب به 13 نفر رسید.

روزنامه القبس در ادامه اعلام کرد دستگاه امنیتی کویت تلاش دارد تا 24 ساعت آینده، شماری دیگر از متهمان را بازداشت کند.

گفتنی است دولت کویت در سال 94 مدعی شد یک گروهک را به همراه مقادیر بالایی سلاح و مهمات در منطقه «العبدلی» در این کشور بازداشت کرده است. مقامات کویت مدعی شدند این گروهک با حزب الله لبنان و ایران در ارتباط بوده است. ایران این ادعا را رد کرده است. همچنین ماه گذشته نیز کویت در ارتباط با پرونده گروهک عبدلی، دفتر رایزنی فرهنگی ایران در این کشور را بست و شمار دیپلماتهای ایرانی را کاهش داد.

انتهای پیام/

 

ادعای کویت در خصوص بازداشت دو فردی که برای حزب الله جاسوسی می کردند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار