رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه گفت: با اتمام عملیات نصب شبکه فیبرنوری و برقراری اینترنت بازارچه شوشمی نوسود، این بازارچه تا اواخر شهریور امسال به سیستم جامع گمرگ کشور متصل می شود.

اتمام عملیات نصب شبکه فیبرنوری بازارچه شوشمیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛ کیوان کاشفی رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی کرمانشاه  گفت:  با اتصال اینترنت در مرز شوشمی از این پس تجار و بازرگانان می توانند اظهارنامه های گمرگی خود را در خود بازارچه شوشمی  انجام دهند.


وی گفت: ما باید با حضور در بازارچه های مرزی شهرستان های استان کرمانشاه  موانع و مشکلات پیش روی صادرات را در این بازارچه های بررسی کنیم و  برای تغییر اوضاع مرز شوشمی و توسعه آن یک برنامه جدیدی شامل تقویت زیرساخت های این مرز و اجماع سازی با هدف سوق دادن صادرات به طرف مرز را طراحی و اجرا کنیم.


کاشفی افزود: مرز شوشمی از قابلیت های بسیار بالایی برخوردار است و شهرستان پاوه هم ظرفیت های اقتصادی بالای دارد اما متأسفانه در این شهرستان سرمایه گذاری نشده است  این شهرستان را باید بسیار بیشتر و بهتر از وضعیت کنونی معرفی کرد و به مناطق مختلف بشناسانیم و برنامه مدونی برای این شهرستان و بازارچه آن تدوین کنیم.

 

انتهای  پیام/ز

اتصال بازارچه شوشمی به شبکه اینترنت کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.