طلایی در سیصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران؛

تغییر و تحولات مدیریت شهری اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین سنگ تمام گذاشته، به همین درخواست دارم که تحولات جدید در مدیریت شهری اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد.

تغییر و تحولات مدیریت شهری اربعین را تحت الشعاع قرار ندهدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مرتضی طلایی نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و شصت و هفتمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، ضمن تبریک روز خبرنگار ، اظهار داشت: خوب نوشتن از ویژگی های مهم خبرنگاری است، به همین منظور مدیران باید با خبرنگاران تعامل خوبی برقرار کنند.

وی افزود: از رئیس شورای اسلامی شهر تهران درخواست دارم تا کسانی که در کنکور ۹۶ برگزیده شده اند را همانند سال های گذشته برای تجلیل به صحن شورا دعوت کنیم.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به افتتاح خط ۸ مترو تهران، تصریح کرد: برای افتتاح این خط زحمات زیادی کشیده شده، به همین منظور هم معتقدم این خط برای شهر افتخار بزرگی است.

طلایی ادامه داد: با همکاری مدیریت شهری و شورا خطوط مترو به صورت کامل به بهره برداری رسید و هم اکنون میزان سفرها از ۳ میلیون به ۴ و ۸ دهم میلیون افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه ستاد اربعین ثبت نام ها را شروع کرده است، گفت: در سال‌های گذشته شهرداری تهران برای برگزاری مراسم اربعین حسینی سنگ تمام گذاشته، به همین منظور درخواست دارم که تغییر و تحولات جدید در مدیریت شهری، اربعین را تحت الشعاع قرار ندهد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه هفته گذشته بازدیدی از محله پونک داشته ام، افزود: در این محله حضور خودرو فروشی‌های سیار مردم را به شدت رنج می دهند.

طلایی اضافه کرد: همچنین از محله پیروزی بازدید داشتم و متوجه شدم که وانت های میوه فروشی در این محله بسیار زیاد است و باید برای این موضوع چاره ای اندیشیده شود.

وی گفت: نرده های ناقصی که در خیابان پیروزی نصب شده، میزان تصادفات را افزایش داده است، به همین منظور باید در این خصوص هم پیگیری های لازم صورت گیرد.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: معتقدم این دهه مدیریت شهری هرگز تکرار نخواهد شد.

انتهای پیام/

افزایش 4.8 میلیونی سفرها با افتتاح خطوط مترو شهر تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار