سنندج؛

ضرورت توجه به قهرمان‌پروری در رشته ورزش‌های جانبازان و معلولین

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بر ضرورت توجه به قهرمان‌پروری در رشته ورزش‌های جانبازان و معلولین تاکید کرد و گفت: فعالیت‌های ورزشی مانع از خانه‌نشینی و انزوای جانبازان و معلولین خواهد شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛محمود خسروی‌ رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین وفا دیروزدر دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: یکی از مباحثی که در بحث ورزش‌های جانبازان و معلولین استان کردستان وجود دارد موضوع ساماندهی استخر است.

وی با بیان اینکه هفته آینده حتما سفری به استان کردستان خواهیم داشت، بیان کرد: در این سفر بحث ساماندهی استخر را به صورت ویژه بررسی خواهیم کرد تا سود آن عاید خود هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین شود.

 رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین اضافه کرد: باید توجه جدی به ورزش‌های جانبازان و معلولین شود تا این قشر بیشتر وارد عرصه‌های اجتماعی و ورزشی شوند و با این کار مانع از گوشه‌نشینی و افسردگی آنان شویم.

قهرمان‌پروری از اولویت‌های ما در استان است

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان نیز در این دیدار با اشاره به اینکه یک مکان اختصاصی برای فعالیت‌های جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: ورزش‌های جانبازان و معلولین یک رشته پرمدال در سطح کشور است و خوشبختانه طی چند سال اخیر ورزشکاران کردستان در این رشته در میادین بین‌المللی خوش درخشیده اند.

 جولایی با تاکید براینکه توجه به قهرمان‌پروری و همچنین احیای رشته‌های ورزشی از اولویت‌های ما در استان است، افزود: ظرفیت این را داریم که در کشور مدل‌های بسیار خوبی را با بهره‌گیری از توان ورزشکاران شاخص در این رشته بدست آوریم

وی با اشاره به اینکه استخری مناسب در حال حاضر در اختیار ورزش‌های جانبازان و معلولین کردستان قرار گرفته است، گفت: این استخر باید هرچه زودتر ساماندهی شود که اگر سودی دارد برای کم و کسری‌های خود ورزش‌های جانبازان و معلولین در استان هزینه شود.

 مدیرکل ورزش و جوانان کردستان بیان کرد: با توجه به انتخابات جدید که در هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین استان انجام شده انتظار داریم شاهد تحول جدی در این رشته در استان کردستان باشیم.

انتهای پیام/ م ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.