اهواز؛

بازدید مسئولان از بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

رئیس مجمع نمایندگان خوزستان به همراه جمعی از مسئولان از روند ساخت بیمارستان تامین اجتماعی دزفول دیدن کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عباس پاپی زاده رئیس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: پیشرفت فیزیکی پروژه بیمارستان تامین اجتماعی دزفول 50 درصد بوده است که در حال حاضر در حال نازک کاری و کاشی کاری طبقات است و همزمان نمای ساختمان نیز در حال اجراست .


ناییب رئیس کمیسیون تدوین و برنامه داخلی مجلس تصریح کرد : کار نصب سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، نصب و تجهیز موتور خانه بیمارستان تامین اجتماعی دزفول نیز آغاز شده و کارشناسان در حال نصب و تجهیز موتور خانه بیمارستان هستند .


وی گفت: بیمارستان مذکور با توجه به قرارداد صورت گرفته با پیمانکار می بایست در مدت 2 سال عملیات ساخت به پایان می رسید که با توجه به بازدیدهای صورت گرفته و نیاز سنجی وزارت بهداشت و دستور العمل های سالیانه در راستای به روز شدن بیمارستان ها تغییراتی در نقشه های عمرانی صورت می گیرد که این تغییرات باعث افزایش زمان می شود .

 

وی گفت: باتوجه به پتانسل خوب بیمارستان 96 تختخوابی تامین اجتماعی دزفول بعد از اتمام عملیات ساخت و تجهیز شاهد جذب پزشک های متخصص خوبی در این مرکزدرمانی خواهیم بود تا به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمات درمانی مطلوب ارائه کند.


مسعود یوسفی، معاون درمان تامین اجتماعی خوزستان گفت:بیمارستان با پیگیری و تلاش نماینده مردم دزفول اعتبارات خوبی جذب کرده و تاکنون پیشرفت خوبی داشته است .


وی افزود:این بیمارستان در 4 طبقه به علاوه همکف در دو بلوک الف و ب در 12 هزار متر مربع در دست ساخت است که طبقه هم کف شامل اورژانس و درمانگاه و داروخانه می باشد .


وی گفت: در طبقه اول نیز بخش جراحی بهمراه 4 اتاق عمل و بخش زنان و زایمان و مراقبت های ویژه طراحی شده و در طبقات دوم و سوم نیز بخش بستری جراحی عمومی ، بستری زنان ، زایمان و اطفال و طبقه 4 نیز شامل بخش بستری داخلی و حوزه ریاست خواهد بود .


انتهای پیام/م

لزوم تکمیل بیمارستان تامین اجتماعی دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.