رشت؛

تجلیل از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار

در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار از همه خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گیلان قدردانی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ این مراسم که پیش از ظهر امروز با حضوراستاندار گیلان و جمعی از مسئولان استانی و صدا و سیمای مرکز گیلان و با حضور اصاحب رسانه ملی و خبرنگاران باشگاه خبرنگاران در رشت برگزار شد

ضمن قدردانی از فعالان اصحاب رسانه ملی در صدا و سیمای مرکز گیلان از تلاش ها و زحمات خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان استان گیلان با اهدای لوح سپاس وهدایایی به رسم یادبود تجلیل شد.

محمدعلی نجفی استاندار گیلان در این مراسم ضمن گرامیداشت روز خبرنگار، خبرنگاران را پل ارتباطی مردم با مسولان خواند و گفت: خبرنگاران باید با قلم شیوای خود ضمن انعکاس مشکلات، دوشادوش مسولان در جهت رفع آن نیز اقدام کنند.

وی ضمن گرامیداشت خبرنگار شهید مدافع حرم شهید خزائی گفت: خبرنگاران با مجاهدت های خود در تمام عرصه ها، نقش مهمی در جامعه دارند.

در ادامه آیین گرامیداشت روز خبرنگار همچنین حسن ظهیری مدیر کل صدا و سیمای گیلان نیز ضمن پاسداشت زحمات خبرنگاران بویژه خبرنگاران رسانه ملی گفت: باید با انعکاس وقایع ، نسبت به رفع مشکلات، ارتقای روحیه نشاط همچنین توسعه و بالندگی هرچه بیشتر جامعه گام بر داریم.

همچنین سید جلال الدین رضاپور معاون خبر مرکز گیلان نیز در این مراسم گفت: خبرنگاران با تهیه گزارش از مشکلات و درخواست های مردم و همچنین عملکرد مسوولان ، نقش مهمی در جامعه دارند و باید این وظیفه خطیر را به نحو احسن وبا صحت و دقت انجام دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

قدردانی از خبرنگاران باشگاه خبرنگاران جوان گیلان در روز خبرنگار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.