اصفهان؛

دستگيری دو سارق منزل و كشف 5 ميليارد سرقت در اصفهان

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان از دستگيري دو سارق حرفه اي منزل و كشف چندين فقره سرقت به ارزش پنج ميليارد ريال در عمليات ويژه كارآگاهان پايگاه غرب اين پليس خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سرهنگ "ستار خسروي  اظهار داشت:در پي شكايت يكي از شهروندان مبني بر سرقت منزل وي ، بررسي موضوع در دستور كار كارآگاهان پايگاه غرب پليس آگاهي استان قرار گرفت.

وي افزود: كارآگاهان تحقيقات خود را دراين زمينه آغاز كرده و با انجام يك سري اقدامات علمي و تخصصي توانستند رد پاي يکي از سارقان سابقه دار را در اين سرقت شناسايي كنند.

سرهنگ خسروي گفت: پس از شناسايي اين سارق كارآگاهان با هماهنگي مقام قضايي وي را در مخفيگاهش دستگير كردند كه در تحقيقات صورت گرفته به چندين فقره سرقت منزل در شهر اصفهان با همدستي فرد ديگري اقرار كرد.

اين مقام انتظامي بيان داشت: با پيگيري هاي ويژه کارآگاهان پليس آگاهي همدست متهم نيز طي عملياتي در يکي از استان هاي همجوار شناسايي و دستگير شد.

سرهنگ خسروي با بيان اين مطلب كه ارزش اموال به سرقت رفته توسط متهمان بيش از 5 ميليارد ريال برآورد شده است، گفت: تمامي مالباختگان مورد شناسائي قرار گرفتند و متهمان پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان در ادامه از افزايش کشفيات سرقت منزل در چهار ماهه سال جاري خبر داد و گفت: در چهار ماهه سال جاري با تلاش کارآگاهان سخت کوش پليس آگاهي شاهد رشد 2/9 درصدي در کشف سرقت منزل و کاهش 9/2 درصدي در وقوع سرقت منزل بوديم.

خسروي تاكيد كرد: به شهروندان توصيه مي كنيم به منظور جلوگيري از وقوع سرقت منزل از نگهداري وجه نقد و طلاجات و اموال با ارزش در منزل خودداري کنند، در زمان مسافرت منزل خود را حتماً به يكي از همسايگان يا آشنايان مطمئن بسپارند، حتي المقدور از دوربين مداربسته و دزدگير استفاده كرده و درهاي خود را به قفل هاي رمزدار مجهز كنند و هنگام ترك منزل تمامي راه هاي ورودي را كنترل و از بسته بودن آنها مطمئن باشند ،هنگام خروج از منزل اگر به خودرويي که سرنشينان آن مشکوک هستند مواجه شدند شماره خودرو را يادداشت کرده ودر اوايل شب به تردد افراد غريبه در آپارتمان ها حساس باشند و موارد مشکوک را از طريق شماره تلفن 110به پليس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.