کنایه جالب دهباشی به اعلام فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم +عکس

حسین دهباشی مستندساز روحانی در انتخابات دوره یازدهم ریاست جمهوری به لیست وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم واکنش نشان داد.

کنایه جالب دهباشی به اعلام فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسین دهباشی، خبرنگار و مستند‌سازی است که  با حضور در تیم تبلیغاتی حسن روحانی در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و ساخت مستند تبلیغاتی وی به شهرت قابل توجهی رسید.

دهباشی مدعی است که بسیاری از شعارهای تبلیغاتی و حتی متن سخنرانی های روحانی را در انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مانند " پناه میبرم به خدا از بستن دهان منتقدین " را او پیشنهاد داده است.

این مستند ساز اما پس از مدتی با تغییر نظر از حامی روحانی و دولت یازدهم به منتقد آن تبدیل شد به طوری که مدتی قبل از شکایت این دولت از خود خبر داد.

اما حالا دهباشی در تازه ترین پست صفحه توئیتر خود به لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم واکنش جالبی نشان داده و نوشته است:

"انتخاب انبوه وزرای اهل سنت، زن، جوان، متخصص و غیرامنیتی مبارک باد! به امید تداوم همین روند در انتخاب معاونین رئیس جمهور!"

واکنش دهباشی به اعلام فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم +عکس

او همچنین در ادامه توئیت قبلی آورده است:

تبریک ویژه بابت تداوم حضور جناب آقای رحمانی فضلی ور وزارت کشور و چشم انداز روشن انتخاب استانداران و فرماندارانی کارکشته و سختکوش و مردمدار!

کنایه جالب دهباشی به اعلام فهرست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم +عکس 

انتهای پیام/

واکنش مستند ساز روحانی به لیست وزرای پیشنهادی کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
درود بر روحانی
Germany
ناشناس
۰۶:۵۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
چرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
حالا انگار اگه وزیر زن انتخاب می کرد ميومد با ما سلفی می گرفت والا ی وزیر زن داشتیم قبلا اونقد اخمو بود آدم می ترسید ازش
آخرین اخبار