مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

سلفی نمایندگان مجلس با خانم موگرینی بزرگترین اشتباه بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا استان گلستان گفت: عکس گرفتن برخی نمایندگان با حامی تروریست‎ها بزرگترین اشتباه بود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام جعفر رعایتی ظهر امروز در جمع خبرنگاران  اقدام نسنجیده برخی نمایندگان خانه ملت در عکس گرفتن با موگرینی را جای بسی تأسف دانست و این حرکت ناپسند را تقبیح کرد و اظهار داشت: بی‌شک تلاش عده‌ای از نمایندگان مجلس دهم برای گرفتن عکس با خانم موگرینی در روز تحلیف رئیس‌ جمهور دوازدهم را باید سلفی حقارت نامید که در افکار عمومی نیز سبب تحقیر ملی کشورمان محسوب می‌شود.

وی افزود: سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی گرچه ظاهری طنز دارد، اما درون مایه آن کاملا جدی است و حکایت از یک دگرگونی اساسی در سطح بالای حکمرانی می‌کند. اگر به این ماجرا کمی عمیق تر نگاه کنیم، خواهیم دید فاجعه خیلی فراتر از عکس یادگاری است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: نماینده مردم در مجلس حافظ عزت و امنیت ملت خود است و منتخب مردم باید بداند خانه ملت نماد عزت و غرور ملی است و هر چه سبب خدشه دار شدن آن شود با پاسخ سخت مردم مواجه خواهد شد.

‌رعایتی گفت: عکس گرفتن با حامی تروریست‌ها بزرگ‌ترین اشتباه آن عده از نمایندگانی بود که به جای نشان دادن ابهت و عزت ایرانی، مقهور زرق و برق غرب شده و علاقه شخصی خود را در قالب نماینده ملت به نماینده دشمنان دیرین این مرز و بوم نشان دادند.

وی اظهار کرد: حداقل انتظار از این نمایندگان این است که از پیشگاه ملت عزتمند و ولایتمدار ایران و خانواده‌های شهدا و خاصه شهدای مدافع حرم و شهید مدافع مجلس عذرخواهی کنند.

انتهای پیام/پ

 

سلفی نمایندگان مجلس با موگرینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
الی
۰۰:۲۸ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
متاسفم ..