کشف ۱۳۰ فروند شناور متخلف در دریای خزر

۱۳۰ فروند شناور متخلف با هوشیاری و اقتدار دریابانان مازندران در نوار ساحلی دریای خزر توقیف شدند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار هوشنگ حسینی فرمانده دریابانی مازندران گفت: با عنایت به وجود چند هزار شناور فعال در دریای خزر، برخورد قانونی و مبارزه با قانون شکنان در دریا، در دستور کار دریابانان استان قرار گرفته است.


وی افزود: دریابانان مازندران با تمام توان عملیاتی، از ابتدای سال جاری در دریا و نوار ساحلی دریای خزر حضور مستمر داشتند که حاصل آن، افزایش امنیت و آرامش برای مرز‌های آبی کشور در حوزه خزر بوده است.


فرمانده دریابانی مازندران گفت: دریابانان ضمن برخورد با متخلفان و مجرمان در سواحل و دریا، شناور‌های متلخف را به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات دریانوردی توقیف و از عبور و مرورشان در دریا جلوگیری کردند.


سردار حسینی از تمامی مرزنشینان درخواست کرد با رعایت قوانین و مقررات مرزی و دریایی از چارچوب قانونی خارج نشوند و با لوازم ایمنی و مدارک مورد تائید از دریا بهرمند شوند.


فرمانده دریابانی مازندران گفت: دریابانان واحد‌های شناوری و عملیاتی دریابانی استان، با اجرای گشت‌های ساحلی و دریایی از ابتدای سال تاکنون، همچنین موفق به کنترل بیش از ۱۰ هزار فروند انواع شناور تفریحی و ورزشی شدند.


سردار حسینی افزود: در بازدید از شناور‌های تفریحی و ورزشی مدارکی از قبیل دفترچه تردد، کارت ساماندهی شناور، کپسول آتش نشانی، جلیقه نجات، حلقه نجات، پارو، لنگر، سوت و آئینه توسط دریابانان کنترل می‌شود.


وی از کلیه قایق داران و صنوف دریایی خواست در زمان حضور در دریا با کامل‌ترین وضعیت ایمنی و شرایط صحت شناور همچنین با فاکتور‌های الزامی یک شناور در دریا حضور پیدا کنند.


انتهای پیام/ع


توقیف ۱۳۰ فروند شناورمتخلف در دریای خزر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
خدایا رحم کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
خدا کمکمون کنه
آخرین اخبار