تعامل توانمند دریابانی و نیروی‎دریایی‎سپاه در صیانت از خلیج‎فارس

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه گفت: در راستای صیانت از آب‌راه مهم و استراتژیک خلیج فارس، تعامل توانمندی بین دریابانی استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران برقرار است.

تعامل توانمند دریابانی و نیروی‎دریایی‎سپاه در صیانت از خلیج‎فارسبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی رزمجو ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده دریابانی استان بوشهر با بیان اینکه مرزداری و مرزبانی از جایگاه مهمی برخوردار است اظهار داشت: مرزداری و مرزبانی نقش مهم و برجسته‌ای در مقاطع مختلف حساس انقلاب اسلامی داشته است.

وی با بیان اینکه مرزداری با فرهنگ جهادی عجین است گفت: فرهنگ پایداری و مدیریت جهادی دریابانی و مرزداران خلیج فارس در استان بوشهر نشأت گرفته از شجاعت و دلیرمردی در عرصه سخت دریا است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران با تاکید بر نقش مهم فرمانده در عرصه مدیریت و جهاد گفت: هنر فرمانده دریابانی کاری بس دشوار و دارای هنرمندی خاصی است.

سردار رزمجو با قدردانی از تلاش سردار قلندر لشکری فرمانده دریابانی استان بوشهر تاکید کرد: در راستای صیانت از آبراه مهم و استراتژیک خلیج فارس، تعامل توانمندی بین دریابانی استان بوشهر و منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پاسداران برقرار است.

وی، اخلاق، شجاعت و اعتماد به نفس را از ویژگی فرمانده دریابانی استان بوشهر دانست و تصریح کرد: فرمانده دریابانی استان بوشهر با 35 سال کار صادقانه دارای کارنانه درخشانی است که باید از تجارب سردار لشکری استفاده شود.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.