در روزهای آتی؛

اجرای خط لوله جدید انتقال نفت در شركت نفت و گاز مسجدسلیمان

مديرعمليات شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان گفت: خط لوله جديد انتقال نفت در اين شركت اجرا و راه‌اندازی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عليرضا هيهاوند، مديرعمليات شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان در این خصوص بیان کرد: اين خط لوله با قطر 10 اينچ و به طول 10 کيلومتر، نفت توليدی از مجتمع صنعتی قلعه نار را به تلمبه‌خانه شهيد زنگنه منتقل می‌کند.
وی اذعان داشت: اين اقدام كه با همت پرسنل اداره تعميرات خطوط لوله و با پشتيبانی و همكاری بخش‌های فنی، عملياتی، خدماتی و ستادی اين شركت و در گرمای شديد اين روزهای تابستان صورت گرفت موجب تثبيت وضعيت انتقال نفت توليدی ميادين شمال غرب خوزستان به مبادی مربوط شد.
هيهاوند با اشاره به اقدامات صورت‌گرفته در اين عمليات افزود: نصب و جوشكاری اتصالات و شيرگاه‌ها، پرتونگاری سرجوش‌ها، تست هيدرواستاتيك، توپك‌رانی و عايق‌كاری و مدفون كردن خط لوله درون خاك از اقدامات صورت گرفته طی اين عمليات است.
عضو هيأت مديره شركت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسليمان تصریح کرد: اين اقدام در كوتاه‌ترين زمان ممكن و با بهره‌گيری از تجهيزات و ادوات موجود توسط نيروهای اين شركت با هدف تثبيت وضعيت انتقال نفت و جلوگيری از حوادث احتمالی، تنها در مدت زمان يك هفته و در شرايط نامساعد و نامناسب آب و هوايی به اجرا درآمد.
انتهای پیام/گ

عملیاتی شدن راه اندازی خط لوله جدید نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.