واکنش سخنگوی سپاه پاسداران به حاشیه‌های مراسم تحلیف و روز قدس

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در ماجرای شعار دادن در روز قدس امسال و عکس سلفی در مراسم روز تحلیف رئیس جمهور، دستی در کار بوده است.

واکنش سخنگوی سپاه پاسداران به حاشیه‌های مراسم تحلیف و روز قدسبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، سردار رمضان شریف،  سخنگوی سپاه پاسداران در مراسم تجلیل از خبرنگاران که ظهر چهارشنبه به مناسبت روز خبرنگار در قم برگزار شد با اشاره به حواشی جلسه تحلیف ریاست جمهوری در مجلس گفت: من به عنوان یک پاسدار که در زمینه رسانه فعالیت داشته است می‌گویم که در ماجرای شعار دادن در روز قدس امسال و عکس سلفی در مراسم روز تحلیف رئیس جمهور دستی در کار بوده است.

وی با بیان اینکه هزینه های زیادی برای این مراسم شده افزود: هدف این بوده است که به دنیا نشان دهیم ایران منزوی نیست که متأسفانه این حاشیه‌ها کار را خراب کرد.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: امروز مردم ایران حامی سپاه هستند و سپاه سپر بلای توده مردم بوده و این نهاد برای امنیت مردم هزاران شهید را تقدیم کرده است و دشمن را تا دور دست‌ها تعقیب می‌کند و شهید می‌دهد.

عصبانیت دشمن از سپاه پاسداران

وی بیان داشت: امروز دشمن از دست سپاه پاسداران عصبانی است و دشمن امروز در ضعیف ترین شرایط ممکن است و مردم ایران و نیروهای مسلح در بهترین شرایط ممکن قرار دارند که این امر مورد اذعان دشمنان است.

سردار شریف در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: اولین چیزی که در حوزه اطلاع رسانی اهمیت دارد محتوا است که ما بر اساس وحی الهی سخن می‌گوییم.

وی افزود: امروز در ابزار و رسانه با جهان فاصله داریم و آنان تلاش می‌کنند فرهنگ آمریکایی و غربی را به عنوان یک کالا به جهان منتشر کنند.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان داشت: در ۴۰ سال گذشته بر اساس یک رصد آماری به لحاظ خبر و کانون خبری رتبه‌های بالایی داشته‌ایم و این یعنی همه دنیا نگاهشان به ایران است.

انتهای پیام/ز

منبع مهر

واکنش سخنگوی سپاه پاسداران به حاشیه‌های مراسم تحلیف و روز قدس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۵ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
درود بر سپاه عزیزمان.سپاهیان کجا و دولتی ها کجا.فاصله شما سپاهیان عزیز که پشتوانه عزت ملت هستین با دولتی ها زمین است تا اسمان . خداوند نگهدارتان.