هفته سوم لیگ برتر؛

سومین چوب خط منصوریان در مقابل تراکتور/ استقلال از یحیی 3 امتیازی می خواهد

 بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 5 دیدار برگزار می‌شود که در مهم ترین این رقابت ها شاگردان منصوریان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می روند

به گزارش   خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بازی‌های هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز جمعه با انجام 5 دیدار برگزار می‌شود که در مهم ترین این رقابت ها شاگردان منصوریان در ورزشگاه آزادی به مصاف تیم فوتبال ذوب آهن می روند.

صنعت نفت آبادان - پدیده / ساعت 20:30 / ورزشگاه تختی آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان هم اکنون با 3 امتیاز در رده 9 جدول رقابت های لیگ برتر قرار دارد.شاگردان کمالوند در دومین هفته مسابقات مقابل سایپا شکست خوردند و در همین راستا این تیم نیاز دارد تا این شکست را در سومین هفته مقابل پدیده جبران کند.

فراز و شاگردانش در همان جدال هفته اول مقابل استقلال نشان دادند که با خط هجومی خود حریف سر سختی برای دیگر تیم های لیگ برتری هستند .به این ترتیب آبادانی ها به دنبال این هستند تا در گرمای این شهر کار را برای پدیده ای ها سخت و طاقت فرسا کنند.

خانم خزاعلی//بازی روز جمعه

تیم فوتبال پدیده نیز با 4 امتیاز در رده 3 جدول قرار دارد و بدون شک این تیم با توجه به بردی که هفته گذشته مقابل سپاهان ازخود به جای گذاشت به دنبال این است که در برزیل ایران نیز نقش آفرینی دیگری را نیز از خود به جای بگذارد.

شاگردان مهاجری درصدد هستند تا با پیروزی همچنان جایگاه خود را میان مدعیان قهرمانی ثابت کنند


پیکان - ذوب آهن / ساعت 20:30 / ورزشگاه شهدای شهر قدس صنعت


تیم فوتبال ذوب آهن با سرمربیگری قلعه نویی توانسته تا هفته دوم مسابقات با 4 امتیازرده 4 جدول را نیز از آن خود کند.شاگردان قلعه نویی در دیدار هفته دوم مقابل گسترش فولاد توانستند برد سنگینی را در کارنامه خود به ثبت برسانند که بدون شک بازیکنان این تیم درصد هستند همچنان با کسب پیروز های مداوم جایگاه این تیم را در بالای جدول حفظ کنند.

ذوبی ها با 5 گل زده در این دوره از رقابت ها به دنبال کسب امتیازات بیشتر در جدول هستند .جلالی و قلعه نویی جزو مربیان با سابقه محسوب می شوند و هر کدام از این مربیان برای بهتر کردن جایگاه تیمشان به 3 امتیاز بازی نیاز دارند.

خانم خزاعلی//بازی روز جمعه

قلعه نویی سرمربی ذوب آهن در دیدار مقابل پیکان ،قاسم حدادی فر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

تیم فوتبال پیکان هم با کسب 1 امتیاز در رده 10 جدول قرار دارد و این تیم در دومین هفته مقابل پارس جتوبی جم شکست سنگینی را متحمل شده است.

به این ترتیب شاگردان جلالی تنها به کسب 3 امتیاز مقابل ذوب آهن فکر می کنند تا بتوانند جایگاه خود را در جدول رقابت ها ارتقا دهند.

سیاه جامگان - فولاد خوزستان/ ساعت 20:30 / ورزشگاه ثامن مشهد


تیم فوتبال فولاد خوزستان نیز با 1 امتیاز در رده 12 جدول قرار دارد و این تیم هنوز در لیگ برتر به برد نرسیده و به طور حتم شاگردان پور موسوی برای کسب اولین پیروزی راهی مشهد می شوند.فولادی ها تا به اینجای رقابت ها توانستند تنها 1 گل زده را در کارنامه به ثبت برسانند.

اما در طرف مقابل شاگردان میثاقیان با بردی که هفته گذشته مقابل سپید روز رشت کسب کردند در شرایط مناسبی قرار دارند و این تیم با 4 امتیاز و 4 گل زده توانسته رده 6 جدول را از آن خود کند.

خانم خزاعلی//بازی روز جمعه

بدون شک فولادی ها برای برد در ورزشگاه ثامن کار سختی را در پیش رو خواهند داشت.

سپاهان - پارس جنوبی جم / ساعت 20:30 / ورزشگاه نقش جهان اصفهان


تیم فوتبال سپاهان با 1 امتیاز رده 13 جدول را به خود اختصاص داده و البته نا گفته نماند شاگردان کرانچار در دومین هفته رقابت های لیگ برتر مقابل پدیده شکست سنگینی را متحمل شده اند و بدون شک این تیم برای برد مقابل پارس جنوبی بهترین تیم لیگ تا به اینجا کار سختی را در پیش خواهد داشت

در طرف مقابل شاگردان تارتار که اولین حضور خود را در لیگ برتر تجربه می کنند توانسته اند با 6 متیاز صدرنشین مسابقات شوند و این تیم با برد مقابل حریف به دنبال ثبیت جایگاه خود جزو مدعیان قهرمانی است.

خانم خزاعلی//بازی روز جمعه

تیم پارس جنوبی جم با 2 برد متوالی به تنهایی در صدر قرار گرفته و با 7 گل زده بهترین آمار گلزنی را نیز در لیگ هفدهم به خود اختصاص داده است.


استقلال تهران - تراکتورسازی تبریز / ساعت 21 / ورزشگاه آزادی تهران

شاگردان منصوریان با کسب 1 امتیاز جایگاه 11 جدول رقابت های لیگ برتر را به خود اختصاص داده اند و به نوعی می توان گفت استقلال از ابتدای فصل شروعی نا امید کننده داشته و هنوز نتوانسته گلی را در فصل جدید به ثمر برساند.

استقلالی ها در این هفته میزبان تیم تراکتورسازی به سرمربیگری گل محمدی هستند. تیمی که بدون امتیاز  تنها توانسته جایگاه 15 جدول را از آن خود کند.تراکتوری ها تا به اینجا 1 گل زده را در کارنامه ثبت کردند در حالی که شاگردان منصوریان هیچ گلی برای تیم و منصوریان رقم نزدند.

خانم خزاعلی//بازی روز جمعه

بدون شک منصوریان به برد مقابل تیم تراکتورسازی برای بقای خود و ارتقا جایگاه تیمش در جدول نیاز مبرم دارد چرا که این بار در صورت برد یا باخت هواداران و مدیران این تیم ساکت نخواهند نشست و در طرف مقابل هم تیم تراکتورسازی برای اینکه تغییری را در جایگاهش ایجاد کند به خوبی تیم منصوریان را آنالیز می کند تا بتواند به برد برسد.به این ترتیب دیدار استقلال و تراکتورسازی در سومین هفته رقابت های لیگ برتر از جذابیت خاصی برخوردار است و مطمئنا هر 2 مربی برای شکست حریف خود پای به ورزشگاه آزادی می گذارند.

داوران بازی جمعه ۲۰ مردادماه

سیاه‌جامگان مشهد- فولاد خوزستان- ورزشگاه ثامن - ساعت ۱۸:۵۰
کمیل غلامی – محمدرضا ابوالفضلی – محمدجواد مداح – علی صفایی – ناظر: نادر جعفری

پیکان تهران - ذوب‌آهن اصفهان/ ورزشگاه شهدای شهر قدس-ساعت ۲۰:۳۰
حمید حاج ملک – رحیم شاهین – قهرمان نجفی – ناصر جنگی – ناظر: محمدجواد تقی‌پور

صنعت نفت آبادان - پدیده خراسان/ ورزشگاه تختی آبادان- ساعت ۲۱
پیام حیدری – محمدرضا منصوری – محمد راهی – شاهو اصلانی – ناظر: رسول فروغی

فولاد مبارکه سپاهان- پارس جنوبی جم / ورزشگاه نقش جهان اصفهان ساعت ۲۰:۳۰
مهدی سیدعلی – مهدی الوندی – براتعلی مولوی – وحید صالحی – ناظر: محمدعلی فروغی

استقلال تهران- تراکتورسازی/ ورزشگاه آزادی تهران- ساعت ۲۰:۴۵
بیژن حیدری – حسن ظهیری – سعید قاسمی – محمدحسین ترابیان – ناظر: مسعود مرادی

انتهای پیام/

سومین هقته رقابت های لیگ برتر هفدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار