چراغپور: جمعه، روز کنکور منصوریان و گل محمدی است

کارشناس فوتبال گفت: استقلال و تراکتورسازی تیم های پرطرفدار و آسیایی هستند مه نایج خوبی کسب نکرده اند، این بازی کنکور منصوریان و گل محمدی محسوب می شود.

جلال چراغپور در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره دیدار پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار کرد: یک تفکر پرسپولیسی هدایت نفت تهران را برعهده دارد و این موضوع باعث جذابیت این بازی می شود. درخشان در سال های گذشته سرمربی پرسپولیس بوده و با نحوه بازی بازیکنان پرسپولیس آشنایی کاملی دارد.

بازی هجومی تنها راهکار پیروزی پرسپولیس است

او ادامه داد: برانکو سیستم خاص خود را در پرسپولیس اجرا می کند و تاکنون هم این سیستم در موفقیت سرخپوشان پایتخت موثر بوده است. پرسپولیس بازی هجومی ارائه می دهد و کمتر دفاع می کند. براین اساس درخشان به خوبی می داند که هر تیمی به پرسپولیس حمله کند دست خالی از محوطه جریمه این تیم  برنمی گردد و در امر گلزنی موفق خواهد بود.

منصوریان و گل محمدی یک کنکور پیش رو دارند 

کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از دیدار تیم های  استقلال و تراکتورسازی بیان کرد: هر 2 تیم در دو بازی ابتدایی لیگ برتر نتیجه نگرفتند و در رده های پایین جدول قرار دارند. همچنین آنها جزء تیم های آسیایی هستند و هواداران زیادی هم دارند.  بر این اساس این بازی به نوعی کنکور منصوریان و گل محمدی محسوب می شود چرا که آخرین فرصت این 2 مربی برای نتیجه گیری در لیگ برتر است. به هر حال تساوی برای هر 2 مربی فایده ای ندارد و دردی از آن ها دوا نمی کند.

کارشناس فوتبال درباره ارزیابی اش از بازی گسترش فولاد و سپیدرود رشت گفت: هر دو تیم در انتهای جدول قرار دارند و به برد این بازی نیاز مبرم دارند تا از شرایط بحرانی خارج شود.

گسترش فولاد و سپیدرود رشت اولین چراغ سقوط را روشن می کنند 

چراغپور بیان کرد: به هر حال بازی پرسپولیس و نفت تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال اهمیت زیادی دارد و پرسپولیس با برد این بازی فاصله معنا داری با رقبای خود پیدا می کند. از آن طرف بازی استقلال و تراکتورسازی هم برای هر 2 مربی مهم است چرا که در صورت نتیجه نگرفتن در این بازی هر دو مربی تحت فشار قرار می گیرند. همین طور تیم های فوتبال گسترش فولاد و سپید رود رشت در صورت نتیجه نگرفتن اولین چراغ سقوط خود را درلیگ برتر روشن می کنند.  

 بازی سپاهان و پارس جنوبی یک شبه فینال است 

کارشناس فوتبال درباره دیدار پارس جنوبی و سپاهان تصریح کرد: این بازی برای هر دو تیم یک شبه فینال محسوب می شود. تیم سپاهان شرایط خوبی ندارد و نتوانسته انتظارات هواداران را برآورده کند. درسوی دیگر تیم پارس جنوبی نتایج خوبی در لیگ برتر گرفته و به دنبال ادامه روند رو به رشد خود است. بر این اساس برد این بازی برای هر دو تیم اهمیت زیادی دارد.

او درباره اینکه نتایج خوب پارس جنوبی در رقابت های لیگ برتر ادامه می یابد یا نه! بیان کرد: به طور حتم این بازی  نخستین محک جدی تیم پارس جنوبی مقابل سپاهان خواهد بود. این تیم در هفته اول مقابل تیم گسترش فولادی بازی کرد که این تیم تبریزی بازیکنان شاخص خود را در نقل و انتقالات از دست داده بود و بازیکن مطرحی ندارد. همچنین تیم پارس جنوبی در بازی هفته دوم با وجود اینکه 3 گل از پیکان جلو بود، از حریفش 2 گل دریافت کرد اما در نهایت بازی را پیروز شد. به هر حال عملکرد تیم پارس جنوبی را بعد از بازی با سپاهان می شود ارزیابی کرد.

کارشناس فوتبال در پایان خاطر نشان کرد: شرایط تیم ها را بعد از هفته چهارم می شود ارزیابی کرد و اکنون قضاوت در مورد تیم ها زود است.

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار