کرمان؛

کرمان در ورزش افتخارات زیادی برای کشور داشته است

معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه کرمان استانی پهناور با ظرفیت های بسیار بالاست، گفت: تاکنون این استان در حوزه ورزش افتخارات زیادی برای کشور داشته است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، عبدالحمید احمدی، در جشن روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه ی فعال در حوزه ورزش در هتل ایرانگردی کرمان برگزار شد، با تبریک روز خبرنگار  به رسانه ای های تهرانی حاضر در کرمان و کرمانی ها، به آنها بابت تلاش ها و فعالیت های ارزشمندشان خدا قوت گفت.

وی به بازی تدارکاتی بین تیم های رسانه ی کرمان و رسانه ایران اشاره کرد و افزود: این رویداد خبری، فرصتی برای صمیمیت و دوستی بیشتر بین همکاران رسانه ای بود.

احمدی از برگزار کنندگان این برنامه در کرمان تشکر و قدردانی کرد.

وی با اشاره به اینکه کرمان استانی پهناور با ظرفیت های بسیار بالا در همه ی بخش ها و رشته هاست، گفت: تاکنون این استان در حوزه ورزش افتخارات زیادی برای کشور به همراه داشته است، پس باید انتظارات بیشتری از ورزشکاران آن داشته باشیم.

احمدی ابراز امیدواری کرد: با مدیریت جدید ورزش و جوانان استان، ضمن داشتن همدلی، انسجام و هماهنگی بیشتر، این ظرفیت ها را از قوه به فعل تبدیل کنیم و شاهد درخشش قهرمانان کرمانی در آسیا، جهان و اُلمپیک باشم.

 وی رویدادهای 2018 جاکارتا و اُلمپیک 2020 توکیو را از جمله ی رویدادهای ورزشی بزرگ در عرصه ی بین المللی عنوان کرد و افزود: امیدواریم شاهد درخشش ورزشکاران این خطه که لیاقت های زیادی از خود نشان دادند در بازی های پارآسیایی، پاراُلمپیک، آسیایی و اُلمپیک باشیم.

احمدی ابراز امیدواری کرد: در دوره ی دوم دولت تدبیر و امید شاهد پیشرفت هایی با برنامه های بهتر و عزمی جدی تر و افتخاراتی بیشتر در حوزه ی ورزش باشیم.

وی تأکید کرد: ما باید پاسخگوی محبت مردم باشیم و بتوانیم صادقانه به منظور رشد، تعالی و پیشرفت ملت تلاش کنیم.

مازیار ناظمی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان نیز با اشاره به اینکه افتخار دارم کارم را از کرمان شروع کردم، گفت: من متولد تهران هستم و از 8 سالگی به کرمان آمدم.

وی افزود: سال 66 وارد صداوسیمای مرکز کرمان شدم و افتخار این را داشتم که تمام این شهر، وجب به وجبش را به عنوان گزارشگر و خبرنگار کار کردم.

ناظمی، اولین برنامه ی ورزشی خود در کرمان را، یک برنامه ی رادیویی با عنوان "نیرو و نشاط" دانست.

وی، شاگردی کردن در حضور محسن رشیدی نژاد را از دیگر افتخارات زندگی خود عنوان و خاطرنشان کرد: خیلی خوشحال شدم، سرانجام این مربی بزرگ به حقش رسید و سرمربی تیم ملی کاتای کشور شد.

ناظمی تصریح کرد: یکی از خاطره های غمگین عمرم به عنوان کسی که هوادار ورزش کرمانم، سقوط مس کرمان به لیگ پایین تر بود.

وی تشکیل کمیته ی ورزشی کرمانی ها متشکل از پیشکسوتان مقیم تهران را از جمله ی اقدمات دلسوزان ورزش در تهران عنوان کرد و یادآور شد: ما در قالب این کمیته طی سال های اخیر، جلساتی را با حضور مدیران کل ورزش و جوانان استان برای کمک به ورزش کرمان برگزار کردیم که متأسفانه مصوبات آن جلسات توسط مدیران کل پیشین اجرایی نشد.

ناظمی ابراز امیدواری کرد: با حضور مدیریت جدید ورزش و جوانان استان کرمان شاهد برگزاری مجدد این جلسات و اجرایی کردن مصوبات آن باشیم.

انتهای پیام/ب

افتخارات کرمان در حوزه ورزش

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار