همدان؛

راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان

فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) همدان از راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان همدان خبر داد.

راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استانبهگزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسين(ع) همدان با اشاره به راه‌اندازی قرارگاه پیشرفت و آبادانی در استان، عملیاتی شدن این مهم را در گرو همکاری سازمان‌های دولتی دانست و افزود: این تعامل و همکاری باعث حل مشکلات جامعه و کمک به محرومیت‌زدایی در استان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مراقبت در خصوص رعایت خطوط قرمز نظام از دیگر مسائلی است که به صورت جدی مورد توجه خواهد بود، تأکید کرد: اجازه نمی‌دهیم کسی از خطوط قرمز نظام مقدس جمهوری اسلامی عبور کند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان در ادامه سخنانش با گریزی به وضعیت اقتصادی استان گفت: آیا دستگاه‌های اجرایی استان به وظیفه خود در حوزه تحقق اقتصاد مقاومتی عمل کرده‌اند؟ اگر چنین بود که الان نباید وضعیت اینگونه بود.

سردار مجیدی با بیان اینکه در حوزه برگزاری یادواره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نیز باید تمام دستگاه‌های دولتی ورود کنند ولی این کار محقق نشده است، گفت: باوجودی که سپاه در طول سال 400 یادواره شهدا برگزار می‌کند، نتوانسته‌ایم آن طور که باید و شاید برای 8 هزار شهید والامقام استان کار کنیم که رفع این خلأ نیازمند ورود همگانی است.

وی در ادامه سخنانش یکی از دلایل عقب‌ماندگی در استان را ترجیح دادن موضوعات سیاسی عنوان کرد و افزود: اینکه موضوعات سیاسی نیز باید در حد خود مورد توجه باشد، حرفی نیست اما مشکلات استان با این مسائل حل نخواهد شد.

انتهای پیام/ج

برگزاری 400 یادواره شهدا در همدان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.