ساری،

توقیف کالای قاچاق در بابلسر

فرمانده انتظامی مازندران از کشف ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی انواع کالا‌های قاچاق و مسروقه و ۱۵ کیلو انواع مواد مخدر در شهرستان بابلسر خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، سردار سید محمود میرفیضی گفت: در راستای طرح ارتقا امنیت اجتماعی در استان، هشتمین مرحله از طرح ظفر با بسیج همه امکانات و با به کارگیری ۱۵۰ تیم عملیاتی در حوزه‌های مختلف شامل مبارزه با موادمخدر، برخورد با سارقان، برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، برخورد با اراذل و اوباش، موضوعات ترافیکی و برخورد با تخلفات راهور در شهرستان بابلسر به مرحله اجرا درآمد.


وی با اشاره به اینکه طرح ظفر در راستای مطالبات مردمی و در حوزه‌های مختلف ماموریتی پلیس انجام می‌شود، افزود: این طرح براساس نظرسنجی‌ها و خواست مردم و مسئولان با اشرافیت اطلاعاتی پلیس و هماهنگی دستگاه‌های قضائی و اجرایی در شهرستان‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.


فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ظفر ۸ در شهرستان بابلسر در مدت ۲۴ ساعت از شناسایی و دستگیری ۴ اراذل و اوباش و ۳۵۶ متهم به موادمخدر، معتادان متجاهر، سارقان، قاچاقچیان کالا و ارز خبر داد و افزود: ۴۱۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت در این طرح توقیف شد.


سردار میرفیضی گفت: در این طرح بیش از ۱۵ کیلوگرم انواع موادمخدر، انواع کالای قاچاق، اموال مسروقه و برخی محصولات ممنوعه کشف شد.


وی ارزش ریالی اموال مکشوفه اعم از کالای قاچاق و مسروقه را ۷ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این خصوص ۲۸ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز، انواع لوازم آرایشی و البسه نامتعارف، اموال سرقتی و دیگر اقلام قاچاق و غیر مجاز کشف شد.


فرمانده انتظامی استان مازندران، از برخورد و اعمال قانون برای ۴ هزارو ۴۱ دستگاه خودروی متخلف توسط ماموران پلیس راه و راهور در زمان اجرای این طرح خبر داد و ابراز امیدواری کرد با اجرای این طرح‌ها شاهد ارتقا احساس امنیت اجتماعی، آسایش و آرامش در سطح استان باشیم.


امام جمعه شهرستان بابلسر نیز طی بازدید از نمایشگاه دستاورد‌های انتظامی استان در اجرای این طرح با تاکید بر تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها با نیروی انتظامی در ایجاد امنیت پایدار در جامعه گفت: همکاری و تعامل مردم، سازمان‌ها و نهاد‌ها با نیروی انتظامی در ارتقا امنیت اجتماعی نقشی اثرگذار است.

 

حجت الاسلام قلی پور با قدردانی از عملکرد نیروی انتظامی در اجرای طرح‌های ارتقای امنیت اجتماعی در استان بر ادامه این روند در سطح استان تاکید کرد.
انتهای پیام/ع


کشف اموال مسروقه و کالای قاچاق در بابلسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.