سردار سلامی:

شهدا هویت جدیدی را در جهان ساختند/امروز آمریکا در مقابل ایران عاجز شده است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: شهدا شخصیت ما را تغییر و هویت جدیدی را در جهان ساختند.

سردار سلامی: شهدا هویت جدیدی را در جهان ساختندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اولین یادواره شهدای اطلاعات جنوب شرق اظهار داشت: دفاع مقدس مقطعی از تاریخ نیست که در زمان خود متوقف شود و ایثار این عزیزان فقط در جنگ نیست بلکه اینان زیر بنای امنیت و کرامت ابدی در جهان اسلام را ساختند

وی افزود : شهدا شخصیت ما را در جهان اسلام تغییر دادند و هویتی جدید برای ملت ایران با عنوان های ملتی مقاوم شکست ناپذیر مومن به ثبت رساندند انان یک نقاشی زیبا از ملت ایران در جهان ایجاد کردند.


وی افزود: شهدا اسناد زنده ای هستند که حقانیت اسلام و انقلاب ما هستند استخوان هایی که امروز در این تابوت ها قرار دارند حرمت های بالغه الهی هستند ، استوانه های مستحکم هویت دینی واسلامیند.


سردار سلامی تصریح کرد:دشمنان مختلف نمی توانند شرافت وکرامت وبزرگی این ملت را مورد آسیب قرار بدهند از فداکاری آنان که قامت نازنینشان اینجا حضور دارد. سخن از فداکاری وخطرها آسان اما پذیرش ان سخت است.


سردار سلامی گفت: اسلام انقلابی و ناب ، معادلات منطقه ای را به زیان مشرکان و کفار تغییر داده و منطقه را به کانون مقاومت در مقابل زیاده خواهی های دشمنان اسلام و بشریت تبدیل کرده است .


وی افزود: جوانان ما راههای پیشروی در منطقه را در زمین و اسمان و دریا به روی دشمن بسته اند و صبح پیروزی در همه عرصه های مقاومت در سطح منطقه از لبنان و سوریه گرفته تا یمن نزدیک است .


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امروز دشمن فقط در صدد تحریم ما نیست گفت: ما در موضوع تحریم اشباع شده ایم، دشمن یک مقابله وسیع با ما را تدارک دیده است اما گزینه ای برای اجرای نقشه های خود ندارد. وی افزود دشمن اگر امکان تحرکی بر ضد ما داشت انجام می داد. دشمن در فضای عملیات روانی سیر میکند تا از ابزار تهدید و ارعاب سود ببرد اما اشتباه میکند . ما در 40 سال گذشته به اندازه ای که بر دشمن غلبه کنیم ابزار دفاعی انباشته ایم .


سردار سلامی با تجلیل از شهدای گرانقدر اطلاعات عملیات دفاع مقدس گفت: شهدای اطلاعات جزو هوشمندترین و مقاومترین عناصر در بین رزمندگان بودند و ما در دفاع مقدس از انها و دیگر شهدا آموختیم که چگونه باید دفاع کنیم. ما راه شهیدانمان را ادامه می دهیم و هرگز مجال نفوذ دشمن را در هیچ یک از ارکان نظام و انقلاب نمی دهیم و دشمن را بیرون از مرزها تعقیب می کنیم .


جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تجلیل از کارنامه درخشان لشکر ۴۱ ثارالله که همه این شهدای اطلاعات عملیات عضو آن لشکر بودند گفت: لشکر ثارالله یکی از درخشان ترین تیم های عملیاتی منطقه در دفاع مقدس بود و هر جا که نفوذ و ورود می کرد پیروزی را برای ملت ایران به ارمغان می آورد .

سردار سلامی با تجلیل از مردم استان کرمان گفت دیار کریمان مهد پرورش فرماندهان بزرگ عرصه های دفاع از ملت ایران است.

 

انتهای پیام/س

 

برای غلبه بر دشمن ، به اندازه کافی ابزارهای دفاعی انباشته ایم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار